Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
Müük
Uuemad
Populaarsemad
Nimini
13. aprill 2021
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
,
Äri
2 min lugemine
Viis e-kaubanduse ülemaailmset trendi 2021. aastaks
Ettevõtted peavad sel aastal edu saavutamiseks muutuvale nõudlusele kohe reageerima, kiiresti kohanema ning pakkuma kliendile samu võimalusi ostlemiseks, nagu enne COVID-19 kriisi, soovitab Nimini asutaja ja tegevjuht Margit Eerma.
Diamond Production
11. veebruar 2021
Koduleht ja e-pood
,
Äri
2 min lugemine
Dropshippingu võlu: kuidas panna käima lihtne e-pood ja müüma hakata
Kuidas hakata netis müüma ja teha käivet ilma kliendi tellitavat kaupa ise nägemata ja omamata? See on dropshipping ehk müügimeetod, mille puhul sina viid kokku kliendi ja tegeliku müüja, näiteks Aliexpressi, kuid klient justnagu ostab sinu e-poest.
B2B Growth
8. detsember 2020
Turundus
,
Äri
3 min lugemine
Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
LinkedIn loodi 2003. aastal ja on nüüdseks suurim ärivõrgustik. Mida see endast kujutab ja kuidas seda oma äris turunduskanalina kasutada, sellest räägib B2Bgrowth.eu tegevjuht ja LinkedIni ekspert Indrek Põldvee mitmes järjestikuses LinkedIni teemalises
Bit Finer
12. november 2020
Eksperdile
3 min lugemine
Kuidas saada teenusepakkujana jalg suurte ettevõtete ukse vahele?
Millest alustada väikeettevõtjana suure kliendi poole pöördumisel, mis oleks esimesed vajalikud sammud oma teenuste pakkumisel? Selle kohta jagab soovitusi Disainistuudio Bit Finer asutaja, UX/UI disainer, juht ning e-kaubandushoolik Lauri Post.
DUX
4. november 2020
Eksperdile
3 min lugemine
Turundus- ja müügisoovitus: kuidas olla pildil auhindu võites?
Kui loomeinimene kuuleb sõna “müük”, siis mõtleb ta, et tuleb haarata kätte telefon, hakata helistama kellelegi või saata välja e-kirju ning pakkuda midagi. Kuid on ka veel üks ebaharilikum, aga mõjusam võimalus, soovitab UX disainer Kristjan Lember.
Eduliiga
27. oktoober 2020
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
,
Töövahendid
5 min lugemine
Chat - palju parem kui kirjavahetus
Mida teha, kui ettevõttel on soov oma veebikülalistega vestelda, aga pole aega või pole ressursse, et kogu aeg keegi oleks valmis kohe küsimustele vastama? Chat´i võimalustest räägib Eduliiga kasvustrateeg Raul Järve.
Avalah
3. aprill 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
3 min lugemine
Kriis on e-kaubanduse uus võimalus
E-kaubanduse globaalne turg on viimastel aastatel kasvanud 10% aastas. 20 aastat tagasi oli see veel nišikanal, täna aga kaubanduse ja äri oluline, sageli lahutamatu osa, lausa omaette majandussektor. Nüüd on seda võimendanud ilmselt tükiks ajaks kriis.
Convertal
22. märts 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
3 min lugemine
Mine kohe online´i ja saa uueks võitjaks!
Kahju, et ma seda e-poodi varem valmis ei saanud – just sellist raevukat hüüatust oli kuulda ühe suurema jaeketi omanikult sel esmaspäeval. Tõepoolest, miks polnud ta kümneaastase arendustöö jooksul valmis saanud kõige loogilisemat edasiarendust?
MRPeasy OÜ
20. veebruar 2020
Turundus
,
Äri
2 min lugemine
Kuidas on võimalik müügiosakonnata firma toimimine ja mismoodi veeb sellele kaasa aitab?
Kõik teavad anekdooti müügiesindajast, kes klientidele ei helista ja nendega kokku ei saa, vaid selle asemel “agressiivselt” ootab kliendi kõnet. Sellist müügiesindajat peetakse kõlbmatuks ja tõenäoliselt on ta kõigi naerualune.
Veebirebane
31. august 2019
Koduleht ja e-pood
,
Äri
3 min lugemine
Online ärid, mis ei nõuagi alustamiseks mingit raha
On terve rida võimalusi alustada oma veebiäri sentigi või siis vähemalt mitte märkimisväärselt raha kulutades. Veebis on võimalused piiritud - alusta kasvõi nullist. Veebirebane otsis välja mõned võimalused, mis lubavad äriga pihta hakata tasuta.
Veebirebane
6. august 2019
Turundus
2 min lugemine
Väikeettevõtte turunduse viis esimest ja vähe maksvat võimalust
Väikestel tavaliselt eelarvet eriti pole, eraldi inimest samuti mitte, aga turundamine vajab ikkagi tegemist. Kui esialgu on alustada keeruline, siis proovi neid viit võimalust, mis alguses eelarvest suurt tükki ei hammusta.
Veebirebane
15. aprill 2019
Äri
2 min lugemine
Viis sammu, mis päästavad algaja ettevõtja esimestest raskustest
Kui alustad oma firmaga, siis kummitab alati teadmine, et neist vaid väike osa, mõnedel andmetel kõigest 10 protsenti suudavad vastu pidada mitu aastat, ülejäänud vaikselt kustuvad juba alguses.
Lae rohkem