Ligipääsu jagamine ja haldamine iseteeninduse kaudu
Iseteeninduses on ligipääsu jagamiseks veidi rohkem võimalusi kui kodulehel tellimisprotsessi käigus. Näiteks saab iseteeninduses lisaks e-posti aadressile saatmisele sisestada kohe ka iseteeninduse kasutajakonto, kellele soovid ligipääsu vormistada. Samuti saab ligipääsuõigusi jagada läbi isikukoodi ID-kaardi / Mobiil-ID / Smart-ID abil sisenemiseks.
Ligipääsu jagamiseks mine iseteeninduse avalehele, vajuta üleval paremal hammasratta ikoonile ning vali rippmenüüst “Ligipääsud ja õigused”.
Teisele iseteeninduse kasutajakontole või isikukoodile ligipääsu tegemisel kinnitust ei küsita ja ligipääsuõigus lisatakse koheselt.
E-posti aadressile kutse saatmisel käitub süsteem samamoodi nagu kodulehelt tellimisprotsessi kaudu ligipääsuõiguse saatmisel.
Selgituse väli ei ole kohustuslik, kuid aitab paremini orienteeruda, kui domeene ja lisatud ligipääse on palju. Kinnitamiseks vali “Lisa”.
Jagatud domeeni või iseteeninduse ligipääsuõiguse kasutamine
Jagatud ligipääsuõiguseid näed iseteeninduse esilehel valikus “Mulle jagatud domeenid ja teenused“. Siitsamast saad ka valida, millist Sulle delegeeritud domeeni või iseteeninduse kontot Sa parasjagu soovid kasutada.