7 min lugemine

Kliendi lugu: omaenda vajadusest sündinud majarevolutsioon ehk Greencube'i teekond hubase koduni

Veebirebane
26. mai

Maja võib olla suur või väike, aga see on kodu - kas aastaringselt või vaid suvekuudel, linnas, linnaservas või üksikul saarel, kas endale või miks mitte paadile. Igal suurel teekonnal on algus – mõnikord peidetud, ootamatu ja sündinud sügavast isiklikust vajadusest või lahendamata väljakutsest. Kujuta endale ette hetke, mil unistus oma kindlast paigast, aastaringsest pelgupaigast keset rohelust, tundus põrkavat vastu ajamahukaid, keerukaid ja ettearvamatult kulukaid töid. Mis siis, kui leiduks viis, kuidas see unistus ellu äratada hoopis lihtsamalt?

Näiteks viisil, mis möödub traditsioonilistest takistustest, ühendab oskused ja teeb näiliselt keerulise hoopis uskumatult lihtsaks? See siin ongi lugu sädemest, mis süttis just sellisest vajadusest ning mis viis teele, kus ehitati midagi enamat kui lihtsalt maju. Üks idee kasvas visiooniks, mis hakkas muutma arusaama majast ja selle loomisest.

Greencube'i müügi- ja arendusjuht Henri Bekmann räägib sellest, kuidas sündisid nende kompaktsed majad, mida saab püstitada pea igale poole ning kuidas veebileht sellele ärile kaasa aitab.

Millal ja kuidas tekkis Greencube'i majade äri esimene idee, millest kogu ettevõtmine alguse sai ja kuidas edasi arenes?

Greencube'i majatehas sai alguse mitme erineva asjaolu kokkulangemisest.

Peamine tõuge oli aga vajadus iseendale just maale aastaringseks kasutamiseks mõeldud maja soetamine. Kuna aga ehitamine nõuab väga palju erinevaid oskusi, siis terviku saamiseks ainult ühest ehitajast tihtipeale ei piisa.

See omakorda oleks tõstnud järsult maja hinda kliendi jaoks. Meie ehitame majad tsentraliseeritud Lihula tootmises valmis ja viime tervikuna spetsiaalse transpordiga sihtkohta.

See teeb kliendile müügihinna palju soodsamaks ja maja ostmise mugavamaks.

Kas algne äriidee on praeguseks muutunud ja kuidas?

Äriidee suures pildis muutunud ei olegi. Küll aga on väikeettevõttena kohanemine meie igapäevase töö osa.

Meil on küll lai valik erinevaid maju, aga iga maja on siiski personaalne ja klientide soove arvestav. 

Milline on olnud seni suurim edulugu, mida tahaks ka teistega jagada?

Ettevõtlus meie jaoks ei koosne ühest või teisest kirkamast hetkest. Meie edulugu on erinevate oluliste detailide kokkusobivus, töökus, järjepidevus, paindlikkus, tugev meeskond.

Millised on tulevikuplaanid oma firma arendamisel?

Oleme olnud läbi aja erinevate valikute ees. Nooremate ja ambitsioonikate inimestena kasvasime korraks isegi juba päris suureks. Saime siiski aru, et kvaliteetset toodangut sellises formaadis on meil pakkuda väga keeruline.

Siinkohal pole tegemist lihtsalt töökohtade loomise, vaid kvaliteetse teenuse pakkumisega. Kui spetsialiste isegi suurlinnades napib, siis ääremaal on neid veelgi vähem.

Oleme jõudnud nüüd tasakaalupunktini, kus suudame enda tootmist tasakaalus hoida koos klientide soovidega. Ja seda teha just sellises mahus, et saame enda tööd nautida ja sellesse lugupidavalt suhtuda. Arendamine toimub meil samuti igapäevaselt.

Läbi aja on muutunud töövõtted, töövahendid. Ka pikaajalised koostöösidemed ja koostööpartnerid on oluline roll meie tegemistes.

Milliseid tooteid praegu kõige rohkem tellitakse, mille vastu on kõige suurem huvi hetkel?

Inimesed armastavad personaalsust. Ka iga krunt ja ootused hoonele on erinevad. Ehk ühe kindla tootega me Eesti turul ei domineeri.

Meie laiast valikust leiab nii väiksemaid kui suuremaid hooneid. Selle aasta üks uus müügihitt meie jaoks on eelmise aasta lõpus sortimenti lisandunud Eesti esimene moodulist paadikuur. Selle vastu on kuidagi eriline huvi. Aga ei ole ka kadunud huvi teiste toodete vastu. 

Kuidas tulete praegu toime hinna- ja maksutõusu ajal, kas maju on hakatud vähem tellima, mida teevad välisturud ja mida plaanite ette võtta, et sellest üle saada?

Turbulents on ehitussektoris pidev. On kõrghooaeg, madalhooaeg.

Tihtipeale on päringute hulk tunnetatav ka mõne tuntuma ajalehe artikli põhjal, kas siis kirjutatakse majanduse tugevamast positsioonist või vastupidi.

Sellest tulenevalt me ei karda seda, mida me ei tea karta. Pidevalt hirmus elades tekitaksime iseendale asjatut stressi. Loomulikult turg ja nõudlus muutuvad pidevalt, ent vastavalt olukorrale me ka kohaneme.

Kuna suhtlus omavahel on selles sektoris töötavate inimeste vahel pidev, siis teame ka hetkel selgelt pead tõstvast eksportturgude elavnemisest.

Kuna tööjõud, materjalid ja hinnad on omavahel seotud ka väljamüügi hindades, siis soodsamaks paraku midagi ei lähe. Kõik muutub proportsionaalselt igas sektoris.

Kuidas sündis ettevõtte koduleht ja e-pood?

Esimene koduleht oli meil võrdlemisi algeline, aga see oli juba 12 aastat tagasi. Selle ajaga on kõik nii palju muutunud, et praegu on juba väga lihtne kõrgetasemelist lehte tellida.

Oleme märganud, et ka renderdatud pildid on tänapäeval läinud nii realistlikuks, et raske on vahet teha päriselt juba tehtud majal või arvutis loodud kujutisel. Kogemusele tuginedes julgen väita, et tihti on need arvutipildid küll väga ilusad, kuid teostavana ei pruugi need tulevikus päris valmis saada.

Ehk soovitus oleks ikka püsida reaalsuses ja soetada endale hoone sealt, kus toodang on juba korduvalt ennast tõestanud.

Kuidas on koduleht aidanud kliente leida?

Koduleht on ettevõtte esmamulje. Loomulikult on oluline kogemus ja tehtud tööde hulk, sest uus klient leiab meid peamiselt ikka internetist.

Meie viimase kodulehe tegi väga andekas kodulehe disainer Mari-Heleen Kurikka MHK Disainist. Ühine seisukoht kodulehe loomisel oli, et uus klient ja majahuviline saaksid soovi korral kogu vajamineva info kätte.

Meil ongi nüüd kodulehel olemas kogu info koos näidispakkumistega, kus on olemas ka hinnad, et oleks lihtne, arusaadav ja mugav. 

Millised on majatootja e-poe puhul veebis olulised asjad, mida jälgida ning mis seal peab kindlasti olemas olema ja töötama?

Meie majad on oma vormilt looming. Oluline on seega juba varem valmis tehtud majade eksponeerimine. Ehituses ei tohi olla saladusi, vaid kõik peab olema tehtud korrektselt.

Töö, mida me teeme, on ennekõike kliendile mugavusteenus. Koduleht peab olema võimalikult informatiivne, et oleks mugav enda küsimustele kohe vastuseid leida. 

Kustkaudu teid veel leitakse, millised on põhilised kanalid?

Läbi aastate oleme olnud avatud erinevatele turunduslahendustele.

Kuna majade müügihindadel ei ole suuri müügikatteid, siis on see eelarve üsna piiratud. Oleme mõõtnud erinevaid kulusid, mida võime endale lubada ja mida mitte. Teame praegu ka seda, et mõni reklaamikanal on võimeline klientide huvi tõstma päris oluliselt, ent me ei saa tekitada liiga pikka ootejärjekorda meie majadele. See viiks teenuse kvaliteedi langusesse.

Näiteks võivad muutuda järsult sisseostuhinnad. Oleme seda varasemalt kogenud ja rohkem ei soovi.

Peamised kanalid on maanteeäärne reklaam, Google'i otsingus esinemine ja sotsiaalmeedia kanalid. Suure osa klientidest tekitavad ka sõbralt sõbrale soovitused.

Kuidas sujus veebilehe ja e-poe arendamine, milliseid probleeme tuli lahendada ja kas praegu olete kõigega rahul?

Iga päev tuleb mõni kiri, et muutke ühte ja teist kodulehel paremaks. Kindlasti saab palju midagi paremaks teha. Kui selle teenuse pakkujad saadavad suhteliselt sarnase sisuga tekste, siis sealt on raske välja noppida endale sobivat teenusepakkujat. Selles sektoris on müügitööl seega veel palju areneda.

Ent klient, kes maja soovib, jõuab alati ka meie Lihula tootmisesse, et vaadata juba tootmises olevaid maju. Lisaks arusaadavale kodulehele peab olema ka esinduslik tootmine. Puhas ja korras.

Kuidas olete rahul Veebimajutuse teenusega ja mida võiks seal veel muuta?

Oleme Veebimajutusega rahul. Saame aru, et alati saab midagi paremaks ja uhkemaks muuta. Kuid oluline on teenuse sisu ja kvaliteet. Ka lihtsus teenuse kasutamisel määrab rahulolu kliendiks olemisel. 

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebipood äri sotsiaalmeedia rahaasjad
Kuidas veebis raha teenida: loe, millega tuleks alustada!
Wordpress äri kodulehe tegemine
8 tehisintellekti moodulit WordPressile, mis panevad veebi ise tööle
Domeen Veebimajutus
6 lihtsat reeglit domeeni valimisel
Koduleht Veebipood e-pood kauplemiskeskkonnad e-äri
Hübriidkaubandus - kas tõesti uus suur tulevikutrend?
Veebimajutus Turvalisus Wordpress
Ettevaatust! Elementor Pro turvanõrkus puudutab 11 miljonit WordPressi lehte
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 11.90

Kokku 11.90

3 kuu põhine arveldus

Kuus 11.90

Kokku 35.70

6 kuu põhine arveldus

Kuus 11.90

Kokku 71.40

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk 23.80

Kuus 9.92

Kokku 119.00

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00