Kliendi lugu: mida teha, et koduleht oleks midagi enamat kui lihtsalt visiitkaart?

Veebirebane
01. sept

Veebimajutuses kohtame iga päev sadu ettevõtjaid, kes plaanivad oma äri internetti laiendada või sinna täielikult kolida. Kogenud juhid juba teavad, et veebileht on hädavajalik jõudmaks uute klientideni ja olemasolevate hoidmiseks. Kuidas aga teha nii, et see poleks pelgalt kuiva teksti kogum, vaid elav, haarav ja kasu toov veebivärav? Küsisime seda stilistilt ja Stylecoach.ee loojalt Kati Ollinolt, kelle jaoks oli veebilehe loomine ebatavaline samm. 

Tavaliselt stilistid veebilehtedele nii palju ei keskendu, vaid kasutavad pigem palju sotsiaalmeediat. Kuidas siis Kati Ollino oma kodulehe ehitas ja kuidas see kliendid tema juurde juhatab?

Millal Stylecoach alguse sai, millisest ideest ja hetkest?

Mu teekond style coach'ina sai alguse 2022. aastal. Olen alati tundnud, et minu missioon on töötada inimestega. Unistus teha stilistikat, kuid samas läheneda sellele holistiliselt viiski mind imelisse style coach’ingu maailma, mille kaudu saan täna inimesi terviklikult aidata, et nad saavutaksid püsivama muutuse parema iseenda suunas. 

Minu jaoks on oluline, et inimene tunneks end hästi nii seest- kui väljastpoolt.

Kas algne äriidee on praeguseks muutunud võrreldes esialgsega?

Idee töötada inimestega ning aidata neil oma tõelist potentsiaali välja tuua läbi parema enesetunde ei ole muutunud. 

Praeguseks on see avardunud ning lisandunud on peale individuaalsete shoppingute, coaching'u sessioonide ja garderoobikorrastuste ka grupi-coaching'ud, värvianalüüsid seltskondadele ning koolitused nii ettevõtetele kui eraisikutele.

Milline on olnud seni suurim edulugu, mida tahaks teistega jagada?

Kõikide klientide lood on minu jaoks erilised ning nende tänu ja säravad silmad pärast muutust ongi suurim tasu. 

Kuna style coaching'u teenused on väga personaalsed, siis mõne kliendi elu muutub tunduvalt kergemaks pärast garderoobi korrastamist, teise inimese puhul võib vaid ühe ideaalselt istuva teksapaari leidmine olla juba väga suur asi.

On kliente, kelle sooviks on aga elus hoopis suurem muutus ette võtta. Sel juhul võib töö kliendiga kesta kuid, läbides kõik olulised etapid, alustades kapsel-garderoobi loomisest, stiili coaching'utest, värvianalüüsist ning lõpetades puuduolevate rõivaste leidmisega poodidest.

Millised on olnud suurimad väljakutsed senises töös?

Õpin iga kliendiga alati midagi uut. Eriti tuletab töö mulle meelde, kui unikaalsed me kõik siin maailmas oleme.

Teisest küljest on paljudel meist ühed ja samad igapäevased mured ning enda armastamine just sellisena, nagu oleme, on alati üks suurimaid väljakutseid.

Lisaks on see töö meeldetuletus, kui oluline on end igapäevaselt hästi tunda ning kuidas väline maailm peegeldab meile seda, mismoodi end sisemiselt tunneme.

Millised on tulevikuplaanid ettevõtte arendamisel?

Plaan on täiendada teenuseid veebipõhiste stiilinõustamiste ja grupikoolitustega. Nii on inimeste jaoks kättesaadavam ning mugavam endale sobival ajal soovitud teemad läbi töötada ja sealt inspiratsiooni saada.

Kuidas sündis ettevõtmise koduleht?

Stylecoach.ee kodulehe loomine oli oluline samm, et teha teenused kergemini arusaadavaks ja anda ülevaade sellest, kes ma olen ning mida pakun. 

Stilistika valdkonnas ei ole kodulehe omamine tavaline, pigem erand. Teadsin, et tahan eristuda, pakkuda inimestele midagi täiesti unikaalset. Veebilehekülg on loodud Hable disainiagentuuri poolt, kus minu visioon lihtsa, ent siiski eristuva kodulehe osas ellu viidi.

Kuidas on koduleht aidanud kliente leida?

Koduleht on minu ettevõtte visiitkaart. Inimene, kes otsib antud teenuseid, jõuab kenasti minu lehele. Selgus hindade ning pakettide sisu osas annab samuti hea eelinfo otsustamiseks ning edasi ongi vaid järgmine samm võtta minuga ühendust ja leppida kokku kohtumise aeg.

Kuna style coaching on kõigile – meestele kui ka naistele, soovisin kujunduses hoida tasakaalu, et kõik külastajad tunneksid end kodulehel mugavalt ja hästi.

Millised on selle valdkonna puhul veebis olulised asjad, mis peavad kindlasti  töötama?

Lihtsa kodulehe puhul on oluline, et kõik lingid töötaksid, et koduleht oleks kiire ja mobiilisõbralik. 

SEO optimeerimine tagab, et inimesed leiavad mind üles, kui nad otsivad stiili-alaseid teenuseid. Kindlasti on siin veel võimalik lehte parandada, näiteks lisades integreeritud klientide tagasiside kogumise süsteemi ning online-koolituste lehekülje. Loodetavasti need lisad tulevad juba lähitulevikus.

Kustkaudu teid veel leitakse, millised on põhilised kanalid ja kuidas turundust teete?

Lisaks kodulehele olen leitav Instagramis ja Facebookis, kus jagan iseenda igapäevaelu ja riietuse inspiratsiooni, loomulikult leiab sealt ka sisu minu toimetamiste kohta style coach'ina.

Samuti jõuavad sotsiaalmeedia kaudu paljud kliendid minuni, kuna suhestuvad minu enda isikliku stiili ja olemusega. 

Usun, et nii personaalse teenuse puhul on kõige parem turundus isiklik soovitus. See on ilmselt peamine viis, kuidas inimesed minu juurde jõuavad – läbi teise rahuloleva kliendi.

Kuidas sujus veebilehe arendamine, milliseid probleeme tuli lahendada ja kas praegu saab kõigega rahul olla?

Veebilehe arendamine kulges sujuvalt, erilisi väljakutseid meil sellega ei olnud. 

Kuna koduleht on olemuselt lihtne ning vaid väikeste keerukustega, siis need lahendused jäid agentuuri välja nuputada. Selle veebi juures on oluline märksõna terviklikkus: taolise motiivi oleme läbivalt sisse toonud nii identiteeti kui kodulehte, kasutades ära 360-kraadist liikumist.

Üldiselt olen kodulehega väga rahul, see on saanud ka palju positiivset tagasisidet klientide poolt.

Kuidas olete rahul Veebimajutuse teenusega ja mida võiks seal veel muuta?

Veebimajutus on olnud stabiilne ja kiire partner. Lisandunud on Veebimajutuse analüütiline pool, mis annab igakuiselt kiire ülevaate kodulehel toimuvast.

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 27 aastat, teenindades igapäevaselt pea 28 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

sisu programmeerimine kodulehe tegemine
12 soovitust: kuidas küsida ChatGPT-lt õigeid küsimusi?
Wordpress äri kodulehe tegemine
8 tehisintellekti moodulit WordPressile, mis panevad veebi ise tööle
Arendus kodulehe tegemine veebilehtede arendamine veebilehed
Millest kujuneb kodulehe tegemise hind 2024. aastal?
Disain kodulehe tegemine kasutajakogemus
Mis värvi on hea veeb? Ekspert soovitab, kuidas luua ideaalne värvipalett kodulehele
Veebileht äri e-äri konsultatsioon kasutajakogemus
Kell kukub: 28. juunist peab ka erasektor veebilehed Ligipääsetavuse Direktiivi järgi kättesaadavaks tegema
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 28 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!