"Me teeme tõsist asja, meil pole küll mõtet TikToki ronida!" - ikka ja jälle kuuleme selliseid avaldusi. Kuidas aga kõige "mitte-TikTokilikum" ettevõte ikkagi lausa kuu aja jooksul omale korralikult suure auditooriumi kasvatas, sellest räägib lähemalt ja jagab kogemuslugu kliendiga Goviral.ee.
Goviral aitas oma kliendi strateegilise sisuloomega 180 000 vaatajani ja reaalse sissetulekuni kuu ajaga ning siit saab nüüd teada, kuidas see täpselt käis.
Kõik algab sobiva pinnase ettevalmistamisest
Mis seal salata, GoViral armastabki väljakutseid. Mida ebaharilikum ettevõtmine, seda põnevam on aidata neil oma sihtrühmani jõuda.
Oleme Isekallur OÜ-l juba pikalt silma peal hoidnud, sest seal on ägedad ja ettevõtlikud tegijad, kes otsivad põnevaid lahendusi ja ei suru end raamidesse.
Kas sellest võiks saada ideaalne klappimine ja koostöö? Tundus tõesti nii, aga ärme veel sündmustest ette rutta.
Isekallur polnud varasemalt videosisu TikToki tarbeks loonud, mis tähendas, et alustada sai puhtalt lehelt. Otsustasime kiirelt tegutseda ning alustada sisuloomega kohe juunikuus, et toetada ettevõtet ühisrahastuse kampaania raames, mis kestis kuni juuli lõpuni.
Kvaliteetne materjal on ilusa tulemuse alus
Suvi ongi hea aeg ilusa sisu loomiseks! Alustasime nii-öelda suure pauguga, ühe kuu jooksul kirjutasime skriptid, fimisime ja monteerisime valmis 14 TikToki videot.
Lühivideoturundus ilma strateegiata on aga nagu maja ilma vundamendita. Isekalluril oli käimas ühisrahastuskampaania, millest sai meie turunduse põhifookus.
Sisuplaan jaotus järgmiselt.
Tutvustav sisu. Kuna Isekallur polnud varasemalt TikTokis tegusid teinud, siis oli oluline vaatajale tutvustada, mis brändiga on tegu ning anda ettevõttele nägu.
Selles plokis ilmus neli videot:
Ettevõtte TikToki eduloos mängivad kindlasti rolli eestkõnelejad. Me ei väsi kordamast- kõige parem brändinägu tuleb ettevõtte seest! Selles projektis võtsid selle koorma enda kanda juhatuse liige Erik ja turundusjuht Urmo, kes said väga muhedalt hakkama.
Kasulik sisu. Puutudes igapäevaselt kokku oma valdkonnaga, võib mingil hetkel tekkida tunne, et kõik on nii lihtne ja iseenesest mõistetav. Kliendi jaoks ei kipu see aga päris nii olema. Siia plokki lõime samuti neli TikToki videot ikka läbi huumori ja liigse keerukuseta. Eesmärk oli rääkida sellest, kuidas saame klienti aidata ning taaskord anda brändile sõbralik, professionaalne ja kindlustunnet tekitav kuvand.
Vaata videoid siit:
- korduma kippuvad küsimused;
- mulla arvutamine;
- killustik - sellesse videosse peitsime sooduskoodi, mis on hea võimalus mõõta tulemusi, mida konkreetne video toob. Tegu oli välkkampaaniaga, seega promosime koodi vaid ÜHE video raames. Tellimusi tuli kokku 20 tükki! Arvestades ettevõtte toodete ja teenuste olemust, on see sissetulek üsna kopsakas.
- Teenuste ülevaade.
Müüv sisu. Need lühivideod keskendusid ühisrahastuskampaaniale. Eesmärk oli luua videod, mis avavad teemat mitmekülgselt ja tekitavad inimestes usaldust. Lähenesime sisule läbi Isekalluri prisma, ent pookisime juurde investeerimise teemat laiemalt.