Kliendi lugu: Kaunis Kleit on valmis panustama e-poe reklaami ja SEO-sse

Veebirebane
17. juuni 2020
5 min lugemine

Seda, kuidas ettevõte Kaunis Kleit alguse sai, ei oskagi firma juhataja Katrin Tammeväli-Vunukainen päris täpselt öelda. Ettevõtlusega on ta tegelenud väikestviisi juba aastaid. Kuid ühel ettevõtluskoolitusel tekkis idee lasteriiete laenutamisest, mida võibki lugeda uue äri kaudseks alguseks.

Katrin on ettevõtlusega tegelenud varemgi, aga siiski mitte sellisel tasemel, et igapäevasest palgatööst loobuda. "Üksikemana oli mul seda kindlust vaja," põhjendab ta palgatööst kinnihoidmist, kuid samas tiksus peas kogu aeg mõte, et tahaks ikkagi teha midagi muud, kui igapäevatöö, milleks oli raamatupidamine.

Peale kolmanda lapse sündi 2019. aasta jaanuaris ja tuntud ärikoolitaja Eric Edmeadese viiepäevast ettevõtluskoolitust tekkis väike grupp inimesi, kellega sai ettevõtluse teemadel mõtteid vahetada ning seal käidigi välja ka idee lasteriiete laenutamisest.

Mõte oli ahvatlev, räägib Katrin uue ideega alustamisest, kuid Facebookis jäi hoopis silma ühe olemasoleva kleidilaenutusettevõtte müügipakkumine.

Kahjuks jõudis keegi teine ette ja ostis selle äri ära. Sealt tekkis aga järgmine idee, et miks mitte teha ise midagi sarnast, sest vaid üks rasedatele suunatud kleidilaenutus Eestis on ilmselgelt liiga vähe.

Sealt läkski peagi uus äri käima, alguses tuli välja valida kleidid ja hakata kohe mõtlema ka kodulehe peale.

Laenutusele lisandus müük

Esimene idee oli pakkuda rasedatele kleitide laenutust pildistamiseks ja pidulikeks üritusteks, sest see aeg, millal on suur kõht ees, on nii lühike, et mõnda uhket kleiti üheks ürituseks osta ei ole väga mõtet.

Eesmärk oli ka pakkuda pigem käsitööna valminud ja kvaliteetseid kleite.

Praeguseks on äri edasi arenenud: koostöös õmblejaga saab pakkuda imetamiskleite ka müügiks. Katrin räägib, et nüüd on palju tulnud päringuid ka mitterasedatelt, et pildistamiseks mingeid pidulikke kleite laenutada, sest mõnede ilusate tüdrukute kleitidega, mis valikus, tahaks ka emad pildistama minna.

Suurim edulugu - toimiv e-pood

Katrini sõnul on arvestades tema raamatupidamiskarjääri suurim edulugu praegu see, et olemas on toimiv koduleht, broneeringusüsteem ja makselahendus, mis on väga suur saavutus. Edasi tahab ta kaasata turundusega tegeleva inimese, et Kaunis Kleit Eestis tuntumaks teha.

Suurim õppetund ettevõtlusest on see, et asjad ei käi alati nii kiiresti, kui alguses arvata: et tellid kleidid, lased pildid teha ja need kiirelt ka kodukale paned ja see kõik ei tohiks ju ometi üle paari kuu aega võtta? Tegelikkuses läheb alati kauem, nendib Katrin: esimesed kleidid tellis ta juulis ja koduleht sai üles alles jaanuaris. Iga väike asi võttis aega, kaasa arvatud enda jaoks ideede läbimõtlemine.

Veebileht oli kõige esimene asi, millele mõelda

Koduleht oli firma Kaunis Kleit jaoks esimene asi, millele tuli mõelda kohe alguses, sest ei olnud plaanis hakata füüsilist laenutuskohta avama. Seega oli läbi kodulehe müük ainuke valik.

Facebookis olevate firmalehekülgede kohta arvab Katrin, et need jäävad tema jaoks lahjaks, sest Facebook teeb pidevalt uuendusi ja muudatusi, nii et seal ei saa kindel olla, kas sinu tooted on nähtavad täpselt nii, nagu sa ise seda soovid.

E-pood tuli kohe koos kodulehega, sest selle mõttega veeb loodud saigi. Tegemine läks küll veidi üle kivide ja kändude, sest parima lahenduse leidmine koostöös tegijaga võttis omajagu aega.

Eriolukord mõjutas kõvasti

Eriolukord on mõjunud ettevõttele üsna palju ja kehvasti, sest ühtegi pidu ega üritust ju ei toimunud, kuhu saanuks kauni kleidiga minna, samamoodi oli väga vähe pildistamisi siseruumides.

Kui ilmad soojemaks läksid, hakkas ettevõttel siiski natuke paremini minema, kuid hetkel tuleb Katrini sõnul hakata rõhku panema rohkem reklaamile ja teenuse tutvustamisele, et jälle julgemalt väljas liikuma hakates ja ilmade ilusamaks minnes kliendid e-poe üles leiaks.

Kriisiaeg sai põhiliselt ära kasutatud selleks, et teha muudatusi kodulehel ja luua kontakte turunduse vallas. Nüüd, peale eriolukorra lõppu tuleb Katrini arvates hakata kõigepealt panustama reklaamile ja ka koostöövõimalusi otsima. Näiteks peab saama e-poe otsimootorites nähtavamaks.

Veebimajutuse klient – Kaunis Kleit

Majutusteenus: Veebimajutus.ee Standard pakett
Kodulehe platvorm: WordPress
Kodulehe aadress: www.kauniskleit.ee

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00