Pilve-Wordi viis eelist võrreldes karbitoote-Wordiga

Office 365 on igatpidi seotud Internetiga ja veebis töötamisega, mis muudab grupitöö tegemise tõeliselt mugavaks ja meeldivaks. Ka Word, meie kõige tuntum igapäevane tekstiredigeerimise vahend on pilveversioonis tiimitööks palju mugavam.

Siin on viis eelist, mis Wordi Office 365 koosseisus väga kasulikuks teevad.

Alati ajakohane

Office 2016 on n-ö karbitoode (enam see küll karbis pole, vaid tarkvara tuleb endal ise alla laadida), mille saab soetada ühekordse ettemaksuga. Sellega ei kaasne aga automaatseid versiooniuuendusi ega grupitöö võimalusi. Office 365 on hoopis teisest puust: toote asemel on Office nüüd pigem teenus, mille eest saab maksta kuu või aasta kaupa; kõik rakendused on alati kõige uuemad ja värsked lisafunktsioonid alati kättesaadavad.

Lisaks sellele on ühe kuu tasu sees viis litsentsi, mis tähendab, et Office’i töölauarakendused tohib laadida kuni viide erinevasse seadmesse.

Kui endal nii palju vaja ei lähe, siis võib neid jagada näiteks pereliikmetega. Kui tekstitoimetamiseks on vaja Wordi kasutada, siis on soovitav valida kindlasti Office 365 – nii on lihtsalt kasulikum. Kusjuures Word sisaldub kõikides Office 365 pakettides.

Koos kolleegidega toimetama

Selle asemel, et dokumenti kolleegidele e-kirjaga saata ja siis nende parandusi ootama jääda, saab selle salvestada OneDrive’i või SharePointi, jagada kolleegidele välja ja teha muudatusi nendega üheaegselt. Nii hoiab kokku väga palju aega ja samas ei teki ka digitaalset prügi ehk tervet hulka ühe faili erinevaid versioone, millest oluline on lõpuks ju ainult üks – lõplik versioon. Kui töötad koos kolleegidega jagatud dokumendi kallal, siis näed reaalajas, kes ja milliseid muudatusi teeb.

Paremas paanis kuvatakse kõikide kaasautorite info koos kontaktandmetega (sh Skype), mis annab hea ülevaate ja võimaldab kiiret omavahelist suhtlust.

Jätkub alati õigest kohast

Mahukate dokumentide puhul võib järg kergesti käest minna, kui vahepeal paus teha ja fail kinni panna. Uues Wordis on see mure lahendatud nii, et uuesti faili avades mäletab rakendus, kus viimati lugemine või toimetamine pooleli jäi ja pakub kohe ise välja sealt jätkamist.

Kui oled Wordi kasutades ennast ettevõtte võrku sisse loginud, toimib see funktsionaalsus ka siis, kui jätkad tööd mõnes teises seadmes.

Kui dokument on kolleegidega jagatud, siis Word mitte ainult ei ütle, kus töö sellega pooleli jäi, vaid annab ka teada, kui keegi kolleegidest on vahepeal muudatusi teinud.

Alati ja kõikjal olemas

Kasutades Word Online’i ehk Wordi veebirakendust, salvestatakse dokument automaatselt OneDrive’i või SharePointi. Kuna see käib automaatselt, siis pole Wordi veebiversioonis enam salvestusnuppugi. Kui fail on (automaatselt) pilve salvestatud, saab selle avada iga brauseriga igast seadmest (ka mobiilsest!), selleks ei ole isegi vaja seda, et Office’i rakendus oleks arvutisse installitud.

Palju tasuta ruumi

Office 365 kasutajad saavad tasuta ühe terabaidi ehk 1000 GB jagu salvestusruumi Microsofti pilveteenuses OneDrive. Juba ainuüksi see on nii suur eelis ja rahaline sääst, et paneb otsustama Office 365 kasuks.
 

Jaga
Nõuandja