Meil on häid uudiseid - Veebimajutuse iseteenindus saab peagi kaasaegsema välimuse ning uuendatud tehnilise platvormi. Allolev video annab kiire ülevaate uuest kasutuskogemusest.
Uut iseteenindust on meie ligi 20 000 klienti ja 300 partnerit oodanud juba pikemat aega - see on kindlasti kõige enam küsitud uuendus kliendipöördumistes ning kasutajauuringutes.
Muudatused tulevad järk-järgult
Toome uue iseteeninduse võimalused klientideni järk-järgult, etapiviisiliselt. Hiljemalt 2020. jaanuaris saab hakata kasutama uut kujundust ning sealt edasi keskendume uute võimaluste lisamisele ning olemasolevate lihtsamaks muutmisele. Ka responsive kujundus ehk kõikide seadmete ja ekraanisuuruste järgi kohanduv välimus on juba arenduses, kuid mitte veel esimeses järjekorras.
Uus iseteenindus saab olema pidevalt arenev ja uuenev, mitte ühekordne projekt. Platvormi uuendamine aitab meie arendusmeeskonnal kiiremini uusi võimalusi iseteenindusele lisada, suur investeering on olnud vajalik eeskätt selleks, et saaksime tulevikus pakkuda kiiremini uusi mugavusi ja võimalusi.
Uus kujundus on suunatud veelgi selgemalt ettevõtjale
Meie teenused on suunatud eeskätt ettevõtjatele ning ettevõtlusega alustavale inimesele, kes soovivad enda firma Internetti viia ilma sügavamate IT-alaste teadmisteta või kellel ei ole endal IT-osakonda. Ka Veebimajutuse veebiproffidest ning turundajatest partnerid on rahul, et nende kliendid saavad üha rohkemate toimingutega veebis ise hakkama ja on seeläbi teadlikumad veebilehe teenuste tellijad, kui ärivajadused kasvavad.
Siin on mõned olulised punktid, mis on meie klientidele tähtsad ja mille järgi me ka iseteeninduskeskkonda pidevalt paremaks teeme:
- Veebimajutuse klientide jaoks on olnud kõige olulisem tõsta ettevõtte mainet ja usaldusväärsust soliidse kodulehe ja usaldusväärse e-posti teenusega endanimelisel domeenil.
- Kuna klientidele on oluline kasvatada äri ka läbi uute kontaktide ja klientide leidmise, siis soovivad nad olla Google'is hästi leitavad ning kodulehega võimalikult heal positsoonil otsingutulemustes.
- Üha rohkem hinnatakse meie mugavat ja turvalist e-posti teenust.
- Samuti teadvustatakse järjest rohkem e-posti turunduse võimalusi - saates enda domeenilt huvilistele väärtust loova infoga uudiskirju ning kasvatades selle abil kliendibaasi ning müüginumbreid.
Miks uue iseteeninduse tulek on nii kaua aega võtnud?
Oleme kaalunud erinevate valmisplatvormide kasutuselevõttu, milledest kõige populaarsemad on cPanel ja Plesk. Samas on need suunatud kõik eeskätt IT ekspertidele ja tehnilisematele inimestele ning tavakasutajate jaoks näevad tihti välja sama keerulised, kui lennuki juhtimiskonsool.
Ainus võimalus, kuidas saaks pakkuda kõige lihtsamat ning mugavamat kasutuskogemust, on see ise valmis teha oma platvormil. Kuna arendus on väga mahukas ning hõlmab endas palju erinevaid alamsüsteeme, siis ongi see siiamaani nii kaua aega võtnud. Teadvustame, et ujume vastuvoolu, kuid usume sellesse, et teenuse mugavus ja toimivus on kõige olulisemad.
Tavaklient ei vaja meilt tera-, giga- ja megabaite ning selliste keeruliste terminitega nagu SSH, SQL, FTP, SSL jms üle puistamist, vaid soovib endale kodulehte, mis toimib - on tehniliselt kiire, mugava ja mobiilisõbraliku disainiga, Google'ist leitav ning äri edendav. Veebimajutuse missiooniks ongi teha kodulehe loomine ning optimeerimine tavakasutajale tulevikus veelgi lihtsamaks ning kättesaadavamaks.