Kas valid kodulehe kaubamajast või rätsepa juurest?

Rannar Remmelgas
13. märts 2023

Üks hetk tekkis sõbraga arutelu, kas ja miks on kodulehte üldse vaja. Ilmselt jõudsite ühisele arvamusele, et praegusel ajal on see must have ehk sama hea kui kohustuslik. Nüüd, kui veidi aega möödas, saate taas kokku. Sõber on vahepeal plaanid jõudnud ellu viia ja särab nagu juudi jõulupuu, kiites taevani, kui kaunis uus koduleht on ja mis kõige tähtsam- kui kiiresti ja odavalt see valmis sai. Peale vaadates aga tundub, et oleks nagu kuskil seda näinud? Agentuur Must Uba soovitab, mismoodi valida oma kodulehele kujundust – kas rätsepatööna haruldast disaini või osta kaubamajast tüüplahendus.

Sõbra näidatud kodulehega pole küll mitte päris samasugust olemas, aga ainult natuke teistsuguseid leidub internetis küll. Tuttav olukord?

Poest ostetud kleidi puhul on tegelikult samamoodi reaalne oht, et keegi täpselt samasugusega sulle tänaval vastu jalutab.

Kiirelt ja isikupäratult

Kui soovid lihtsalt ja kiirelt veebilehte valmis teha, siis pole probleemi – alati saab selle teha mõne valmis kujunduspõhja peale. Kuid siis tuleb arvestada sellega, et kõik funktsionaalsused, lisandmoodulid ehk plugin´id ja ideed ei pruugi sinu puhul toimida või toimima hakata. See, mis on mõeldud kõigile, ei pruugi kõigi jaoks sama hästi tööle hakata.

Mis on siis parem?

Template ehk valmis kujunduspõhi on tõesti väga hea ja lihtne lahendus – vahetad tekstid ja pildid ära ning ongi valmis. Kuid päriselus ehk iseendale kodulehte tehes piirab see siiski väga palju igaühe loovate ideede teostuse võimalusi.

Tulevikus komponentidele värskendusi tehes ei pruugi need kõik uude sisuhalduse versiooni korralikult üle tulla või lakkavad hoopis töötamast, millega ei pruugi koduleht enam sama hästi edasi töötada. See tähendab omakorda jälle lisatöid ning lisainvesteeringuid. Tegemata või poolikuks jäänud värskenduste tõttu tuleb palju vigu juurde, mis omakorda suurendab turvaaukude tekkimise riski. See on kindlasti suureks maiuspalaks häkkeritele.

Rätsepa nõelasilmast tulnud veeb on just sinu mõõtu

Custom made ehk spetsiaalselt sinule arendatud koduleht on aga haruldane ja firmavajadusi ning tellija soove arvesse võttev lahendus. Eesmärke ja tahtmisi ning ettevõtte võimekust arvestatakse ning ellu saab viia kõik ideed, mis vähegi pähe kargavad. Sellist veebilehte nimetatakse ka nullist tehtud arenduseks ehk Made from scratch. Lõpuks saab koduleht täpselt ettevõtte enda näoga.

Miks see hea on? Eks ikka sellepärast, et õmbleja juures tehtud riided istuvad alati igati paremini, kui poes müüdavad tavalõigete järgi tehtud keskmistele vajadustele vastavad tooted.

Oluline on ka see, et taoliste kodulehtede puhul antakse kaasa mingisugune garantii või kindlustunne, et vajadusel saab ja on võimalik hiljem asju muuta. Standardtootega ei pruugi seda kindlust saada.

Kumb siis võtta?

Template ehk keskmistele vajadustele mõeldud standardvariant tundub algul tõesti palju lihtsam, kiirem ja odavam, kuid võib hiljem tuua kaasa lisainvesteeringuid.

Samuti on ka külastajate jaoks hästi aimatav, milline veeb on või ei ole standardpõhja peale tehtud, seega ei pruugi tüüplahendus teravamale silmale kõige usaldusväärsemat muljet jätta.

Custom made on rohkem kindla peale minek. See on enamasti kvaliteetne, toimiv ja turvaline koduleht, mis näeb välja usaldusväärne ning esinduslik.

Valides meie agentuuri oma ettevõtte “rätsepaks” saadki kaasa selle kindluse, et veebitegija ei jäta sind tulevikus üksi. Samuti saab soovi korral tellida lehe haldamise, meie teeme jooksvalt vajaminevaid värskendusi ning jälgime, et koduleht oleks turvaline. Pahalased sellise kaitstud lehe poole kätt sirutada ei saa.

Kumba kasuks sina otsustaksid? Kas rätsepa või kaubanduskeskuse?

Rannar Remmelgas

Must Uba on proteiin Sinu ärile, tulemustele orienteeritud turundusagentuur. Aitame Sinu äri kasvatada nii, et Sa ei peaks päevad läbi higistama oma tooteid müüma pannes, öösel küünlavalgusel sisu tootes ning Jõhvis koodi õppides, et lõpuks ka veeb valmis teha, vaid saaksid keskenduda Sinu äri olulistele asjadele. Loome Sulle vajadusel brändi, disainid, 360° turundusstrateegia ning e-360° müügitunneli.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00