Refresh 2016 toob veebimaailma tipud kodupubliku ette

9. septembril toimub Tallinnas Kultuurikatlas veebiarendajatele, disaineritele ja tootejuhtidele suunatud konverents Refresh, mis on kogu lähiregioonis unikaalne oma kontseptsiooni poolest.

Ettekannetega astuvad üles teiste seas SoundCloudi tootejuht ja arendaja Tiffany Conroy, Twilio arendusevangelist Phil Nash, TransferWise’i disainijuht Duncan Lamb, Testlio asutaja ja tehniline juht Marko Kruustük, SaleMove’i seeniorarendaja Stenver Jerkku ning Lifetramp’i tootedisainer Mariusz Ciesla. Konverentsile panevad õla alla TransferWise, kelle eestvedamisel konverents eelmisel aastal ellu kutsuti, Veebimajutus, Testlio, Velvet, Clanbeat ning teised. Konverentsile oodatakse sadu veebiarendusega seotud professionaale Eestist ja lähiriikidest.

Kellele Refresh suunatud on?

Refreshi kutsus ellu eelmisel aastal TransferWise sooviga midagi kogukonnale tagasi anda. Ürituste kalendrist oli seni puudu veebi- ja digitaalmeediat sügavamalt käsitlev üritus – midagi, milles oleks ühendatud nii tehniline kui turunduse pool.

Meie digikogukond on killustunud – arendajad, disainerid ja turundajad teevad kõik oma mullis oma asja, kuigi ühisnimetajaks on neil teenused veebis. Tootearenduse tiimides aga ei saa sellist tsunftide tekkimist lubada, sest killustatus viib ainult efektiivsuse alla. Refreshi eesmärk ongi see kogukond kokku tuua ja omavahel suhtlema panna. Kavas on ettekandeid nii turunduse/tootearenduse poole pealt, disaini ning kasutajamugavuse teemadel kui ka täiesti front end arenduse ainetel.

Kuna toote loomisel on kõik need valdkonnad omavahel läbi põimunud ja peavad teineteisele toetuma, siis oleme valinud ka konverentsile sellised ettekanded, mille sisu paeluks kõiki osalejaid.

Miks Refreshil osaleda?

Konverentsiformaat töötab hästi silmaringi avardamiseks ja inspiratsiooni ammutamiseks. Refreshi eesmärk polegi mõnda spetsiifilist oskust paranda. Konkreetseid oskusi saab tänapäeval õppida väga erinevate kanalite kaudu. Pigem on sihiks pakkuda põnevaid case-studysid, ettekandeid veidratest trendidest või ülevaadet tuleviku tehnoloogiatest ja trendidest selles valdkonnas.

Eestis tehakse ja külastatakse konverentse teiste inimeste pärast. See on hea põhjus digimaailmast välja tulla, leida vanu ja uusi sõpru-tuttavaid. Kindlasti on see ka koht, kus saab teistega erialaseid kogemusi jagada ning sisse piiluda sellesse, mida teised ettevõtted ning startupid teevad, milliseid tehnoloogiaid kasutavad, kuidas mingeid probleeme lahendavad. Ideaalis tahaksime kogukonna läbipaistvust suurendada, sest meil on palju väga tugevaid ettevõtteid, kes tegelevad maailmatasemel tootearendusega ning õppides teineteiselt suudaks kohalik kogukond veel tugevamaks saada.

Refreshi külastajal on ka erakordne võimalus kuulata maailmatasemel kõnelejaid ilma Eestist lahkumata. Praeguses kavas olijatest tasuks kindlasti ära märkida hiljuti väga eduka IPO teinud ettevõtte Twilio arendusevangelisti Phil Nashi, Saksamaa startuptähe SoundCloudi tootejuhil Tiffany Conroy ning TranferWise’i disainijuhi Duncan Lambi, kelle kogemustepagasis on ka Nokias ning Skype’is töötamine. Esinejate nimekiri ei ole veel lõplik, nii et tasub hoida sel silma peal.

Mida uut võib sel aastal oodata?

Kuna eelmisel aastal osutus Refresh väga populaarseks ning sai palju positiivset tagasisidet, on selle aasta üritus kindlasti suurem nii osalejate kui ka esinejate arvu poolest. Esimene üritus oli üsna eksperimentaalne, kuid tagasiside põhjal on selle aastal teemade valik kindlasti paremini kureeritud ja läbimõeldum. Tahame lavale tuua ka rohkem kodumaiste ettevõtete eksperte ning tõsta sellega kohalike esinejate taset. Lisaks põhiprogrammile on kavas ka muid üllatusi.

Kui eelmisel aastal oli Refreshi algatajaks TransferWise, siis sel aastal on eesmärk teha sellest rohkem kogukonna üritus, nii et korraldamisel on abi pakkunud lisaks Veebimajutus, Testlio, Velvet, Clanbeat ja teised kohalikud ettevõtted. Ka osalejate poolest on üritus kindlasti kirjum, sest oodata on kuulajaid nii Lätist, Soomest kui ka teistest lähiriikidest.

Rohkem infot Refreshi kohta: refresh.rocks

Algne artikkel avaldati Geenius.ee lehel meie blogis.

Jaga
Nõuandja