Tõsised põhjused, millal pole mõtet oma kodulehel blogi pidama hakata

Veebirebane
03. sept 2019
4 min lugemine

Praegu on sisuturunduse kõrg-aeg ja loomulikult mõlgub kõigil veebilehe omanikel mõttes ka blogipidamine. Kuid blogiga on seotud üks oht. Kui sa seda halvasti teed, siis võib see sulle pigem rohkem kahju teha kui blogi mittepidamine.

Vaatame, millal oleks mõistlik blogipidamisest loobuda. Kui sa ei leia siit ühtki põhjust, siis õnnitleme – võid oma blogiga alustada ja tõenäoliselt see õnnestub. Kui aga midagi siit tundub tuttav, siis mõtle enne järele, kas see vaev oleks põhjendatud.

Tegelikult mulle ei meeldi kirjutada

Kui kirjutamise alustamine on iga kord suur vaev, siis pole mõtet hakata end regulaarselt kiusama kohustusega kord päevas või iga mõne päeva tagant midagi (kirjavigadega) kirja panna. Pingutatud blogi pole õige blogi ja parem võiks koduleht külastajat millegi muuga meelitada. Äkki hoopis oskad häid pilte või videosid teha? Või on podcast sinu lemmik?

Kirjutaks küll, aga millest?

Kui tegutsed mingis kindlas nišis, kus pole iga päev suuri uudiseid ja teemade väljamõtlemine on hirmus vaev, siis pole samuti mõtet blogiga alustada. Samas – siin on olemas arenemisvõimalus. Nii nagu kirjutamisoskuse arendamisega, nii saab arendada ka teemade leidmise oskust. Kui tundub, et teemad ei tule pähe, mine kirjutamise kursustele või küsi spetsialistidelt nõu. Korralda kasvõi ajurünnak, kuhu kutsud nii firmast kui väljaspoolt inimesi, kes koosoleku jooksul pakuksid välja nii palju ideid kui võimalik. Küsi mõne tuttava ajakirjaniku või turundaja käest, kuidas nad omale teemasid leiavad. Äkki saab teemapuudusest niimoodi lõpuks üle.

Hakkan blogijaks, et kuulsaks saada (ja kõik loevad mind)

Sel eesmärgil pole kindlasti mõtet blogimist alustada. Kuulsaks saavad vähesed ja massilist auditooriumi võidavad mõned staarid, kes oskavad põnevalt kirjutada ja räägivad teemadest, mis huvitab väga suurt osa inimestest.

Loomulikult peaks selle poole püüdlema, et blogi oleks võimalikult loetav, annaks võimalikult paljudele kasulikku nõu ja saaks võimalikult tuntuks, aga see ei saa olla eesmärk omaette.

Mul pole aega regulaarselt blogisse kirjutada

Kui blogi jaoks tekib mõnikord harva piisavalt vaba aega, siis pole mõtet blogimist alustada. Üks peamine reegel blogimiseks on regulaarne kirjutamine, nii et lugejad teavad, millal järgmist lugu oodata. Ebaregulaarne ja liiga harv kirjutamine vähendab lugejaskonda ja keegi ei märka, kui oled teinud uue postituse. Muidugi on selle vea ravimiseks ainus rohi võtta kirjutamiseks rohkem aega.

Ma ei kasuta sotsiaalmeediat

Blogimine vajab pea alati sotsialameedia tuge. Kui oled põhimõtteline sotsiaalmeedia mittekasutaja, siis on raske leida blogile auditooriumi. Peaksid oma veebi tutvustama nii Facebookis kui Instagramis, sealt tulevad teemast huvitatud vaatajad. Mõned veebilehed ja blogid saavad valdava enamuse külastajatest just läbi Facebooki.

Ma ei kannata kriitikat ja mulle ei meeldi kommentaarid

Kui tahad oma blogil kommentaarid kinni keerata ja ei julge ega taha oma lugude kohta vastukajasid lugeda, siis on blogimine juba ette määratud ebaõnnestumisele. See žanr on interaktiivne ja kui tahad oma brändile luua kirjutamisega positiivset tuge, pead ka kriitilistele kommentaaridele oskama vastata, nii et kõik on rahul.

Tahad saada paremaks kirjutajaks?

Tegelikult on alati mõtet blogida ja võidab see, kellel on parem sisu.

Kirjutamine on suurema osa mõttetöö aluseks ja väljundiks. Kui sa tahad filmi teha, kirjuta stsenaarium. Kui sa tahad kellelegi midagi müüa, kirjuta pakkumine. Kui sa tahad kodulehe optimeerimises tulemusi saada, kirjuta oma veebi sisu.
Nagu ka eelnevates punktidest välja tuli, siis kirjutamine on enamusele raske. Priit Kallas on kokku pannud väljakutse, mis aitab sul 30 päeva jooksul paremaks kirjutajaks saada. Lisaks saad selle aja jooksul ka näpunäiteid, kuidas sisu nii esitada, et see veebis esile tuleks.

Kui tahad paremaks kirjutajaks saada, siis liitu tasuta väljakutsega 30-Day Writing Challenge!

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00