Kliendi lugu: Maitsvad Maitsed sai tänu eriolukorrale kiirelt uue gurmeebrändi

Veebirebane
19. mai 2020
6 min lugemine

Üle Interneti on raske edastada maitseid ning käivitada restorane. Just sellega tegeleb aga Maitsvad Maitsed, aidates restoranidel alustada ja isikupärast menüüd koostada ning eraisikust klientidel parimat toidunaudingut leida. Kui söögikohad pandi kinni ja inimesed pidid kodus istuma parimal juhul vaid kulleriga heast restoranist toitu tellides, oli ka Maitsvad Maitsed sunnitud oma töö täielikult ümber korraldama.

Sellest, mismoodi raskest olukorrast ikkagi välja tuldi ja kuidas tegevus eriolukorras kaheks erinevaks suunaks jagunes, räägib ettevõtte juhatuse liige ning maitsekujundaja Jürgen Lip.

„Ettevõte sai alguse juhuslikult,“ meenutab Lip.

„Olin parajasti ühel ettevõtluskoolitusel ning peast oli läbi käinud juba kolm äriideed, isegi pooled äriplaanidest olid valmis. Siis tundsin, et esialgsed äriideed ei ole ikka piisavalt jätkusuutlikud ning vaja on midagi teistmoodi teha, mida teised seni teinud pole.“

Sealt tekkiski uus innovaatiline idee hakata restorane avama, neile menüüsid tegema ja kõike sinna juurde kuuluvat ise pakkuma.

Omas nišis läks Maitsvatel Maitsetel hästi kuni koroonakriisini. Kuna valdav enamus söögikohti pidid oma uksed eriolukorra ajal sulgema, polnud tulemas ka uusi restorane ning tuli hakata mõtlema muudele tegevustele, mida raskel ajal klientidele pakkuda.

Vaata ka Swedbank Eesti videot Jürgeniga:
 

 
Alusta oma ettevõttega! Maitsvad Maitsed asutaja Jürgen Lipi lugu

Kriisiolukorras sünnivad parimad uued, ägedad ja hullud ideed! 🚀 Kas Sinagi oled mõelnud oma ettevõttega alustada? Eesti noorim peakokk ja Maitsvad Maitsed asutaja Jürgen Lip soovitab esimese sammu astumist üldsegi mitte karta. “Kui te ise ei taha kell 17 koju minna ja telekat vaatama hakata, kui teil on indu midagi rohkemat teha, siis andke minna! Kõik on tänapäeval väga lihtsaks tehtud.” 🙂 Oma ettevõtte konto avas Jürgen Swedbankis. Kõikidele meie äriklientidele on Veebimajutus.ee pakettide kasutamine 6 kuuks tasuta. Vaata Jürgeni ja tema ettevõtte lugu videost 👇 ja seejärel juba uuri lähemalt, miks on kasulik avada ettevõtte konto just meie juures 👉 bit.ly/konto-ariklient.

Posted by Swedbank Eestis on Tuesday, May 19, 2020

Grillihooajaks liha ukseni

„Tänu kriisile on muutus Maitsvate Maitsete bränd kaheks,“ räägib Jürgen Lip, mis edasi juhtuma hakkas. „Jäi muidugi algne idee ja selle bränd Maitsvad Maitsed Praktilised restoranikonsultatsioonid, kriisiga sai aga loodud lisaks Maitsvad Maitsed Gurmee.“

Konsultatsioonid on hetkel jäänud küll pausile, kuna restoranid ei tööta täies mahus ja proovivad esialgu oma jõududega hakkama saada. Teise brändiga aga jõulist turundust tehes on plaanis uuesti nii-öelda suurele pildile saada.

Lipi sõnul lähebki Gurmee brändiga praegu üsna hästi. Kriisi nii-öelda eripakkumisena saab klient valida omale gurmeeliha, esitada tellimuse ning see tuuakse kontaktivabalt koduukseni. Liha on marineeritud ja maitsestatud, just paras algavaks aiagrillihooajaks. Kaasa saab ka põhjalikud õpetussõnad ning võibki toitu ise nautima hakata.

„Kliendid on meie tehtud tooteid kiitnud ja paljud ka on kordustellimusi teinud,“ räägib konsultatsiooniäri kõrvalt gurmeeäriga tegelema hakanud maitsekujundaja.

Suuremaid ebaõnnestumisi on õnnestunud vältida

Maitsvatel Maitsetel suuremat ebaõnnestumist oma tegevuses ette näidata pole. „Keeruline oli alguses vaid see, et kuna lõpetasin päevapealt palgatöö ning ainukeseks sissetulekus jäi Maitsvad Maitsed, siis tuli hakata kiiresti tegutsema ja kliente leidma,“ meenutab Lip. „See oli väga keeruline, kuna pidi hakkama ise kõike looma ja teist sellist teenusepakkujat Eestis ei olnud.“

Kiirustamise tõttu on tulnud küll palju parandustöid teha - nii üldises ärikontseptsioonis kui ka visuaalis.

Teiseks ei investeerinud Maitsvad Maitsed alguses veebi üldse, vaid Jürgen Lip tegi ise ka kodulehe koos kõige vajalikuga valmis, kuid kaotas sellega palju aega.

Tagantjärele mõeldes oleks proffe kasutades veebi kvaliteet parem olnud, mille oleks taganud investeeringud kodulehe tellimisse.

„Veebilehega alustasin kohe alguses, kui firmaga tegelema hakkasin. Oli lausa selline olukord, kui pidin laskma kodulehe taastamise teha, kuna enda IT-teadmistega olin suutnud selle internetiavarustest ära kaotada,“ toob Lip välja ühe ehmatava seiga, kuid see sai õnneks lahendatud.

Koduleht on tema sõnul kindlasti väga tähtis, sest see on firma visiitkaart. Veebilehe välimus ja disain jääb kliendile meelde ning loob mulje sinu firmast - kas siis halvas või heas mõttes.

E-äri saab alustada nullist väga kiirelt

 

Maitsvad Maitsed on hea näide sellest, et kui vaja kiiresti e-äri alustada, siis polegi vaja paljut ümber teha ja ehitada. E-pood oli küll mõttes, aga siiamaani jäigi vaid ideeks, kuna vajab suuremat pühendumist. Kriisi ajal sai aga loodud Gurmee bränd ja see kolis Internetti: tooteid saab netist tellida ning need viiakse tasuta kohale.

Kriisiaegsed muudatused on loonud ettevõttele lisatulu allika ning nüüd ongi kindel plaan muuta gurmeeäri inimestele hästi teadaolevaks brändiks. Jürgen Lip usub, et järgmiste sammudena saab juba jaemüüki proovida ning müüa edasi Interneti vahendusel.

Plaanis oli ka hakata gurmeetooteid läbi e-poe müüma ning lisada valikusse ka veinid. Kuid siis selgus, et täieliku e-poe käivitamine nõuab ise tehes üsna palju aega. Kriisi ajal on tähtis paindlikkus ja kiirus, nii et Lip leidis teise lahenduse: „Hakkasin hoopis koostööd tegema Flavoursofestonia.com´iga, kus on hetkel paar minu toodet juba müügil.“

Sealt leiab näiteks grillisõbra stardikomplekti, kuhu Jürgen Lip on pannud Himaalaja soola ning fariinsuhkruga tembitud äädikamarinaadis eriti hea sealihašašlõki koos grillimiseks sobilike sealihalõigetega keefirimarinaadis. Kummagi liha juurde on Veinisõbra sommeljee Kaidi Kerdt lisanud sobivad veinid.

Gurmeelihade kohaletoimetamist sai aga alustada kohe – kui pole veel tõsisemat plaani ega oskust e-poodi üleöö püsti panna, piisab ka lihtsatest lahendustest kodulehel ja sotsiaalmeedias, et inimestele soovitud kaubast teada anda ja see neile koju viia.

Veebimajutuse klient – Maitsvad Maitsed

Majutusteenus: Veebimajutus.ee Standard pakett
Kodulehe platvorm: WordPress
Kodulehe aadress: www.maitsvadmaitsed.ee

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00