Kõige tähtsamad on kliendi probleemid: siin on 5 võimalust, kuidas neid lahendada

Rannar Remmelgas
26. juuni 2023

Kodulehe omanikul võib üsnagi tihti tekkida kiusatus keskenduda lihtsalt oma ettevõtte ja selle pakutavate teenuste või toodete tutvustamisele, sest see justkui tundub kõige olulisem. Tegelikult pole see aga üldse oluline kliendi vaatenurgast, kes otsib veebides surfates lahendust oma probleemidele. Kui suudad nende lahendamisele keskenduda ja lahendusi pakkuda, oledki võitnud, soovitab agentuuri Must Uba tegevjuht Rannar Remmelgas ning toob välja viis olulist lahendust, mis võivad kliendid just sinu juurde meelitada.

Siin on mõned näpunäited selle kohta, kuidas oma kodulehel keskenduda just kliendi probleemidele, mitte iseenda tutvustamisele.

1. Mõista sihtgrupi probleeme

Enne kodulehe loomist tuleb mõista oma sihtgrupi põhilisi probleeme. Selle väljaselgitamiseks võib läbi viia näiteks küsitluse, rääkida klientidega või uurida olemasolevat statistikat.

Kui oled välja selgitanud põhiprobleemid, mida su sihtgrupp kogeb, saad kodulehe sisu vastavalt kohandada, et nad sealt omale lahendusi leiaks.

2. Kirjuta maakeeles

Kodulehe sisu peaks olema kirjutatud selges keeles, mis on kõigile arusaadav ja lihtne.

Räägi samadest probleemidest, mida sihtgrupp kogeb ning paku nende mõistlikke lahendusi. Ära räägi liiga palju endast ja oma ettevõttest, sest see võib jätta mulje, et sulle on oluline ainult enda ettevõtte läbimüük ja see mõjub pealetükkivalt.

3. Näita, kuidas sinu toode või teenus lahendab probleeme

Ära räägi ainult sellest, mida sa pakud, vaid näita ka seda, kuidas sinu toode või teenus lahendab sihtgrupi probleeme.

Kasuta veebilehel häid praktilisi näiteid ja ära unusta jagamast ka seniste klientide positiivset tagasisidet selle kohta, kuidas sinu ettevõtte toode on aidanud teisi sarnaseid probleeme lahendada.

4. Võta kasutusele õiged märksõnad

Märksõnad on kodulehe optimeerimisel üliolulised. Kui soovid, et firma koduleht oleks hästi leitav, tuleb kasutada samu märksõnu, mis on seotud sihtgrupi probleemidega.

Näiteks kui ettevõte pakub toitumisnõustamist, võiksid kasutada sisus märksõnu "tervislik toitumine", "kaalulangetamine" ja "toitumisalane nõustamine". Tõmba veebilehitsejas Chrome käima lisand Keyword Surfer ning vaata järgi, mida sinu klient tavaliselt on otsinud.

5. Lisa kodulehele sisulisi elemente

Lisaks tekstile võib kodulehele lisada ka teisi olulisi sisuelemente, mis aitavad lahendada sihtgrupi probleeme juba peale vaadates.

Näiteks võib lisada lihtsaid juhendeid, huvitavaid artikleid, videoid või infograafikuid, mis selgitavad erinevaid probleeme ja nende lahendusi.

Kokkuvõtteks võibki öelda, et kodulehe loomisel on oluline mõelda kõigepealt alati sihtgrupi probleemidele ja nende lahendustele. Kui suudad veenda oma sihtgruppi, et ta saab abi just sinu juurest, tunneb klient, et on õiges kohas ning tõenäoliselt teeb ostu või võtab ühendust ja küsib lisa.

Rannar Remmelgas

Must Uba on proteiin Sinu ärile, tulemustele orienteeritud turundusagentuur. Aitame Sinu äri kasvatada nii, et Sa ei peaks päevad läbi higistama oma tooteid müüma pannes, öösel küünlavalgusel sisu tootes ning Jõhvis koodi õppides, et lõpuks ka veeb valmis teha, vaid saaksid keskenduda Sinu äri olulistele asjadele. Loome Sulle vajadusel brändi, disainid, 360° turundusstrateegia ning e-360° müügitunneli.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00