5 vajalikku lahendust, mis panevad sinu veebi veel paremini äri toetama

Kui ettevõttes on seni enamus äritegevusi käsitsi käinud ning kõik toimib, siis tekib loomulikult küsimus - miks üldse midagi muuta? Kui aga saaks veel lihtsamalt ja kui rutiinsed tööd teeks ära hoopis mõni hea ärilahendus, siis tõuseb sellest kasu igale firmale. Web Design Agency OÜ juhatuse liige Sander Aavik soovitab, millised sellised tööd võiks jätta hoopis veebi hooleks.

Kõigepealt aga toome ära kolm põhjust, miks on hea automatiseerida äriprotsesse läbi veebiarenduse:

  1. Tööjõukulude kokkuhoid. Tööjõukulu on ettevõtete suurim kuluartikkel, mis moodustab tihtipeale kuni 60% käibest.
  2. Parema teenuse / teeninduse pakkumine kliendile. Kui kliendid saavad kiirema ja mugavama teenuse, siis tellivad nad teilt ka tulevikus.
  3. Konkurentsieelise saavutamine. Kulude kokkuhoid ja parem teenindus aitavad saavutada pikaajalist konkurentsieelist.

Kui motivatsioon midagi muuta on olemas, siis kuidas seda teha?

Kõik algab olukorra kaardistamisest. Algatuseks võib nõu küsida veebiarendusega tegelevatelt ettevõtetelt, kellel on valdkonnaga kogemust ja kes saaksid vajalikud protsessid juba arenduse käigus veebilahendusse integreerida.

Need viis protsessi, mida saab kõige paremini automatiseerida, on järgmised:

1. Müügiprotsess veebis

Kui ettevõtte müügiprotsess näeb hetkel välja ligikaudu selline, et klient helistab teile ja siis telefoni teel täpsustatakse, mida vaja ja milliste omaduste ja parameetritega ning mis hinnaga te seda müüte, siis tegelikult ei peaks te üldse kliendiga suhtlema ja arvet saatma, vaid selle teeb automaatselt ära platvorm, kuhu saab kliendi suunata.

Tema ise logib sisse või täidab veebivormi ning saab osta vastava talle automaatselt koostatud hinnakirja alusel tooteid. Samuti on sellise lahendusega juba seletustöö tehtud, milliste omadustega toode või teenus küsijale sobiks.

Tellimiskeskus võtab ise raha vastu või esitab automaatselt arve ning teie töölauale jõuavad vaid tellimused, mille eest on juba tasutud.

2. Uute klientide leidmine digiturundusega

Läbi turunduslahenduste on võimalik uute klientide leidmise protsessis hoida kõvasti kokku nii müügiinimeste aega kui tööjõukulu. Kui turundussüsteemid toimivad, siis kliendid võtavad teiega ise ühendust. Koduleht peab olema nähtav ja bränd leitav.

3. Automaatne kliendihaldus

Kui firma pakub teenust ja klient soovib aega kokku leppida teenuse jaoks, siis loomulikult pole vaja kliendiga telefoni teel või meilitsi küsimusi edasi-tagasi põrgatada teemadel, milline aeg sobib ning mida vaja läheb või palju see kõik maksab. Selle jaoks saab ehitada lihtsa broneerimissüsteemi.

4. Raamatupidamise sidumine e-poega

Raamatupidamistarkvarasse saab väga hõlpsasti otse arveid saata või kogunenud arveid sünkroniseerida näiteks e-poe kaudu. Tellimusi pole vaja käsitsi sisestada, mis võtab aega ja võib vigu tekitada. Levinud raamatupidamis- ja finantstarkvaradega on näiteks Wordpressile sobivad liidestused olemas ning arendaja saab need kaks olulist platvormi omavahel suhtlema panna.

5. Laohalduse ja tootmise ühendamine e-äriga

Laohaldustarkvara võimaldab hallata laos olevate artiklite laoseisu ning fikseerida ostuhinda suuremale partiile. Ka laohaldustarkvara sidumine veebiga on arendajale enamasti jõukohane töö, aidates klientidel paremini osta ja müüjal ilma lisavaevata kliendiga tehingu ära teha. Kui kaup on laost otsas, siis seda kliendile ei näidata, kui aga klient tahab olemasolevat kaupa suuremas koguses osta, siis muidugi saab talle välja pakkuda enne seadistatud soodsama hinna.

Kui palju see kõik maksab?

Wordpressi platvormi abiga on võimalik isegi üsna väikese eelarvega suuri tulemusi saavutada. Mõne broneerimissüsteemi või tellimiskeskuse võib arendada ja kohandada kasutaja vajadustele kõigest mõne tuhande euroga. Mahukamaid süsteeme tasub pigem ehitada nullist näiteks Laraveli (PHP) raamistikule.

Loe rohkem vDisaini veebiarenduse kogemuse kohta siit.

Jaga