Kõik teavad, et reisida on alati mõnus, aga veelgi parem on leida võimalus siduda see kirglik hobi oma tööga ja teha sellest äri. Reisituhina eestvedaja Bethany Pällo just nii tegi. Ta on loonud põneva reisipakkumiste vahendamise ettevõtte, kus kohtuvad oma isiklik kirg, kaugtöö võimalus ja kliendikesksus. Uurisime, kuidas sündis idee alustada oma äri, millised olid esimesed sammud ja mismoodi on firma koduleht aidanud äri kasvatada.
Millal ja kuidas online reisibüroo alguse sai?
Reisituhin sündis 2025. aasta jaanuaris. Idee taga on tegelikult minu varasem kogemus – olin 1,5 aastat töötanud reisikonsultandina ühes reisifirmas, kuid see töösuhe lõppes.
Pool aastat hiljem küsis mu elukaaslane, millist tööd ma päriselt teha tahaksin. Vastus tuli kiiresti – just reisikonsultandi töö meeldis mulle kõige rohkem, sest sain ise oma aega planeerida, töötada ükskõik millisest kohast ning jagada oma kirge reisimise vastu.
Tema julgustusel otsustasingi oma ettevõtte luua – mõeldud, tehtud!
Milline oli algne äriidee?
Algne idee oli luua ettevõte, mis tegeleb reisipakkumiste vahendamisega. Kuna mul oli varasem kogemus reisikonsultandina, oli visioon algusest peale selge ja konkreetne. Teadsin täpselt, mida tahan pakkuda ja kuidas oma teenuseid turundada.
Lisaks reisimisele haldan ka Haapsalu külaliskorterit, mis annab ärile stabiilsust ja mitmekülgsust.
Kas algne äriidee on praeguseks muutunud võrreldes esialgsega ja kuidas?
Praegu on ettevõte just selline, nagu esialgu ette kujutasin.
Soov on seda kindlasti tulevikus kasvatada, aga tänu varasemale kogemusele reisikonsultandina oli algusest peale selge visioon ja nii see on jäänudki. Pole vaja olnud suuri suunamuutusi teha, sest teadsin, mida teen.
Milline on olnud seni suurim edulugu, mida tahaks ka teistega jagada?
Pean oma suurimaks edulooks seda, et olen oma varajastes kahekümnendates jõudnud peale kooli lõpetamist elada kaks aastat Egiptuses (Sharm el Sheikhis), töötada sealses turistide erahaiglas, veeta kaks kuud nii Madeiral kui ka Leedus, tegutseda nii panganduses kui ka reisifirmas ning tänaseks olen loonud oma ettevõtte.

Bethany Pällo, ettevõtte Reisituhin asutaja ja reisikonsultant.
Olen paari aastaga leidnud oma kutsumuse, reisinud pea 20 riigis ning elanud ja töötanud välismaal. Olen veendunud, et kui on tahe, siis on kõik võimalik!
Milline on olnud tõsisem õppetund, mida võiks teistega jagada ja kuidas sellest katsumusest üle saadi?
Äris ei saa loota ainult sõprade või perekonna peale. Olen õppinud, et kõige kindlam on oma unistused ellu viia ise, sõltumata teistest.
Iial ei tea, kes võib ootamatult alt vedada, plaanidega mitte kaasa minna või suhteid rikkuda. See on pannud mind oma unistuste eest veelgi rohkem seisma ja ainult iseendale lootma.
Millised on tulevikuplaanid ettevõtte arendamisel?
Soovin, et tulevikus kasvaks ettevõtte meeskond ja koostööpartnerite ring. Ühel päeval tahaksin pakkuda töövõimalust inimestele, kelle jaoks kaugtöö on suurim väärtus ja kellele reisimine on midagi enamat kui pelgalt meelelahutus – neile, kes seavad kliendi soovid ja heaolu esikohale.
Kuidas sündis ettevõtmise koduleht?
Olen uhke, et lõin oma ettevõtte kodulehe täiesti ise.

Soovisin kunagi oma teadmisi täiendada ja sattusin Facebookis tasuta kursuse "Max Business School Digital Marketing & Business Online Course" peale, mis õpetas kodulehte looma. Lõpetasin koolituse umbes aasta enne Reisituhina loomist ning olin hiljem siiralt tänulik, et selle ette võtsin.
Probleemide korral sain suurepärast abi Veebimajutuse töötajatelt. Kuigi koduleht pole veel 100% valmis, töötab see hästi ja täidab oma eesmärki.
Kuidas on koduleht aidanud kliente leida?
Koduleht on olnud hindamatu abimees, et jõuda ka nende klientideni, kes sotsiaalmeediat ei kasuta.
Sotsiaalmeediast on siiski saanud peamine turunduskanal, aga koduleht on see, mis annab ettevõttele usaldusväärsuse ja on justkui visiitkaart, kus kõik vajalik info on alati käepärast.
Millised on reisivaldkonna puhul veebis olulised asjad (kas mõned pluginad, veebivormid, vms) mis seal peab kindlasti olemas olema ja töötama?
Minu ideaalne koduleht võimaldaks klientidel broneerida reisi ise otse lehelt. Praegu seda võimalust veel pole – kodulehe kaudu saab esitada reisipäringu, millele annan alati personaalse vastuse.
See on tegelikult suur eelis, sest võimaldab pakkuda täpselt kliendi vajadustest lähtuvat lahendust. Väga kasulikud on olnud erinevad "form"- ehk veebivormide pluginad, mille kaudu saavad kliendid oma soovid ja küsimused mugavalt edastada. Need on minu jaoks asendamatud tööriistad.
Kustkaudu teid veel leitakse, millised on põhilised kanalid ja kuidas turundust teete?
Reisituhin on lisaks kodulehele leitav ka Facebookis, Instagramis ja isegi TikTokis. Läänemaale oleme paigutanud ka reklaamplakateid.
.jpg)
Püüame olla nähtavad ja kättesaadavad mitmetes kanalites, et jõuda võimalikult paljude inimesteni.
Kuidas sujus veebilehe arendamine, milliseid probleeme tuli lahendada?
Olen kokku puutunud probleemidega, kus mõni plugin rikkus kodulehe kujunduse, ei töötanud või kustutas lausa kogu lehe!
See viimane olukord tekitas korraliku paanika, kuid Veebimajutus päästis päeva – neil oli minu lehe varukoopia salvestatud. Olen kindel, et ilma nende abita ma poleks hakkama saanud.
Praegu olen kodulehega väga rahul – see täidab oma eesmärki ja on minu jaoks asendamatu töövahend.
Kuidas olete rahul Veebimajutuse teenusega ja mida võiks seal veel muuta, et oleks veelgi parem?
Veebimajutus on minu arvates Eesti parim ettevõte – ma pole üheski teises kohas kohanud nii sõbralikke ja abivalmeid töötajaid.
Minu jaoks on klienditugi eriti oluline ja Veebimajutuse tugitiim on alati minu ootused ületanud. Olen nende teenusega väga rahul ja pole midagi, mida saaksin neile parendamiseks soovitada.