Miks vajab iga ettevõte oma kodulehte?

Suurema tulu teenimiseks võib võrgupõhine kohalolu, eriti kodulehe valmistamine, tulu teenimist väga suuresti mõjutada. Kodulehe valmistamise kvaliteet mõjutab kindlasti ka, kuid Gert Vardja agentuurist Meediadisain rõhutab siin just veebisaidi olemasolu tähtsust, kui kaalumisel on kodulehe tegemine või mittetegemine ja annab nõu, miks see ikkagi on vajalik.

Ettevõtte kodulehe olemasolu võib tegevusvaldkonnast olenemata äri edule tohutult mõju avaldada. Praegu ei mõista mõned ettevõtted ikka veel, et suurem osa nende klientidest külastab enne ostu just nende kodulehte.

Oleme aidanud paljudel erineva suurusega ettevõtetel luua oma digitaalse veebiesinduse. Mõnel juhul organisatsioonid kõhklevad selle vajaduses, sest tunnevad, et nad ei ole piisavalt tehnikatundlikud ega oska ka kodulehte hallata. Teinekord on nad aga mures hinna pärast.

Hea uudis on see, et alati leidub lahendus, mis töötab ka teie jaoks. Kui vajatakse siiski tõsisemat veenmist, siis siin on peamised põhjused, miks iga firma jaoks on kodulehe olemasolu oluline.

Usaldusväärsus tekib professionaalse veebiga

Üks peamisi põhjusi, miks peaks oma ettevõtte jaoks kodulehe valmistama, on oma organisatsiooni usaldusväärsuse suurendamine. Tõenäoliselt on mitu pakkujat, kes konkureerivad ettevõttega üsna sarnast teenust ise pakkudes. Üks võimalus välja paista ongi just hea kodulehega, mis näeb professionaalne välja ning edastab kvaliteetset infot.

Ilma koduleheta võivad inimesed ettevõtte usaldusväärsuse üldse kahtluse alla seada. Veebisaidi omamine on võimalus jätta suurepärane esmamulje ja tõestada inimestele, et olete tõeline tõsiseltvõetav äri.

Bränd vajab tutvustamist

Oma brändi tutvustamine potentsiaalsetele klientidele on üks olulisemaid asju, mida saab veebis teha. Tehes selgelt kindlaks, kes te olete, mida esindate ja mille eest seisate, suurendate võimalust, et teie kliendid teie käest tooteid ja teenuseid ostavad.

See on ka midagi, mis võib teid konkurentidest eristada. Ilma koduleheta võib konkureerimine olla uskumatult keeruline, sest inimesed ei leia ettevõtte kohta kvaliteetset ja usaldusväärset infot otse allikast.

Veeb annab müügivihjeid

Võib-olla on üks intrigeerivamaid põhjuseid oma ettevõtte kodulehe omamiseks see, et sealt võib saada häid müügivihjeid.

Kui inimesed teid veebist leiavad, tunnevad nad huvi firma toodete või teenuse vastu ja soovivad rohkem teada saada. Nad teavad kodulehel oleva teabe põhjal, kuidas ühendust võtta, mis annab võimaluse oma müüki suurendada. Kuigi kodulehega kaasneb kulu, on õige kasutamise korral võimalik see kuhjaga tagasi teenida ning investeering tasub end ära.

Orgaaniline andmeliiklus suurendab klientide arvu

Kui oled võrgus esindatud ja ettevõttel on otsingumootorite jaoks optimeeritud koduleht, on võimalik ilmuda Google’i otsingutulemustesse esimeste tulemuste seas. See tähendab, et kui inimesed otsivad toodet või teenust, on palju suurem võimalus, et teie kodulehte märgatakse otsingutulemustes esimesena. See aitab klientide arvu kiirelt suurendada.

Veeb säästab aega ja kiirendab klienditeenindust

Paljudele ettevõtetele helistavad potentsiaalsed või olemasolevad kliendid, kes esitavad ikka ja jälle samu lihtsaid küsimusi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta. Kui kõne jääb vastamata, on klient pettunud. Samuti võivad kõned häirida töötajate keskendumist ettevõtte kõige olulisematele töödele. Koduleht aga võib neid korduvaid kõnesid vähendada ja suurendada tootlikkust sellega, et enamus vastuseid leiavad kliendid ise üles veebist.

Lõppkokkuvõttes pakub see paremat kasutuskogemust.

Uuendused ja teadaanded ööpäevaringselt

Kuna koduleht on ööpäevaringselt avatud, on lihtne oma klientidele värskendusi ja teadaandeid postitada. See on hea viis hoida neid kursis kõigega, mida ettevõte pakub. Seegi suurendab võimalust, et tooteid ja teenuseid rohkem ostetakse.

Digitaalne turundus on odav ja mõjus

Kui plaanid müügivihjete suurendamiseks ja ettevõtte kasvatamiseks digitaalset turundust kasutada, siis soovid tõenäoliselt suurendada ka veebi- või kampaanialehe külastatavust. Selle tõhusamaks tegemiseks kasuta kindlasti oma kodulehe infot varasema andmeliikluse kohta, et saaks keskenduda kõige sobivamatele klientidele ja saavutada oma reklaamikuludelt parim investeeringu tasuvus. Seda ei saa aga tagasiulatuvalt seadistada, seega on kõige parem valmistada oma koduleht juba varakult, isegi kui ei plaani hetkel reklaamikampaaniaid teha.

Kodulehed on tänapäeval muutunud ettevõtluse jaoks hädavajalikuks. Soovitan tungivalt see valmis teha, kui pole seda juba teinud. Saate seda oma ettevõttes aja jooksul parandada, kuid peamine on siiski kohe algust teha.

Jaga