3 min lugemine

5 moodust, kuidas veebilehele tulev liiklus kvaliteetsemaks muuta

Veebirebane
19. aug 2016

Selleks, et külastuste kvaliteeti parandada, on portaal CIO kokku pannud viis tõhusat moodust, et tagada parem külastajate kvaliteet ning sellega saada ka rohkem tulu.

Uuri numbreid

Enne, kui saad midagi tegema hakata, tuleb uurida külastusnumbreid. Vaata, mida kasutajad lehel teevad, mis neid eemale peletab ning kui kaua nad lehel aega veedavad. Ürita aru saada, miks nad on lehele tulnud ning kuidas nende lehekülastust saaks neile paremaks teha.

Kogu selle numbriuurimise eesmärk on vähendada nii-nimetatud bounce rate’i ehk kasutajate hulka, kes lehelt põgenevad ning seal eriti aega ei veeda.

Tee lehekülg sujuvaks

See punkt läheb kokku eelnevalt käsitletud lehtri teemaga. Hoolitse selle eest, et lehekülje külastajad jõuavad just sellele lehele, kuhu sa soovid. Selleks võib olla näiteks leheküljel olev e-pood, kontaktivorm või videopleier. Ükskõik, milline leht see on, sinna peaks jõudma maksimaalselt kolme-nelja klikiga.

Liigsed nupud, värvid ning üldine müra peletab inimese eemale, seega on lihtsuse loomine äärmiselt oluline, et kasutaja lehekülge sihtotstarbeliselt kasutaks.

Loo lisaväärtust

Möödas on ajad, mil veebilehel piisas vaid ühes blogist või väikesest pildist. Mida rohkem huvitavaid lisaväärtusi su leheküljel on, seda tõenäolisem on, et kasutajad muutuvad klientideks. Lisaväärtusteks võivad näiteks olla videod, õpetuspostitused või taskuhäälingud.

Kui kasutaja leiab, et sinu lehel on midagi teha, siis on hea tõenäosus, et ta tuleb ka uuesti tagasi, veelgi kvaliteetsema kliendina.

Lihtsus

Kaota lehelt kõik ebavajalik, aga mitte huupi, vaid testi. Kui arvad, et kasutajad ei osta lehelt asju, kuna ostuks vajalik nupp on punast värvi, siis vii läbi A/B test. Näita pooltele kasutajatele punast nuppu ning pooltele näiteks rohelist. Vaata, kumma nupuvärvi abil rohkem oste tehakse ning seejärel rakenda lahendus kõikide klientide puhul.

Lihtsuse puhul on aga oluline see, et säiliks atraktiivne disain. Kasutajad ei soovi minna veebilehele, kus on valgel taustal must tekst ning üks link. Lihtsus ja elegantsus peavad omavahel ideaalses harmoonias olema, et külastuse kvaliteeti parandada.

Sotsiaalmeedia ja turundus

Kõige olulisem osa on klientide veebilehele meelitamine ning siin tuleb mängu turundustiimi töö. Kõige olulisem kvaliteetsete külastuste tagamiseks on õige sihtrühma valik. Kui sinu veebilehe Facebooki-leht jätab mulje, nagu lehel müüdaks pajakindaid, kuid müüd tegelikult vaid tööstuslikke ahjusid, siis on enamus lehele sattuvatest klientidest ebakvaliteetsed. Nad lihtsalt ei soovi seda, mida sa müüd.

Kui suudad turunduse suunata just õigele sihtgrupile, siis saad olla kindel, et külastuste kvaliteet paraneb.

Algne artikkel avaldati Geenius.ee lehel meie blogis.

Veebirebane

Veebimajutus.ee pakub oma klientidele mugavusteenust domeeni, e-posti, kodulehe majutuse ja tööriistade vallas. Elkdata OÜ on tegutsenud 25 aastat, teenindades igapäevaselt pea 25 000 klienti, luues neile väärtust läbi kiirete ja lihtsate veebiteenuste.

Kasutajad kes lugesid seda artiklit lugesid ka neid

Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
E-post Liiklus Turundus
Põhjalikult: kuidas e-posti turundust õigesti teha?
E-post Turundus
Mida tuleb kindlasti arvestada e-postiturunduse tegemisel?
E-post e-posti turundus e-kirjade saatmine
Mis imeasi on Schema markup ja kuidas seda kasutada meiliturunduseks?
Milleks üldse turundada, kui kliendid on olemas?
Veebimajutus on Facebookis. Sina oled kah.
Saame sõpradeks? Meil on Sulle palju rääkida, küllap Sul meilegi. Teeme ära?
fox-head fox-head
Ka veebis tuleb targalt tegutseda. Eriti veebis!
Veebimajutuse 25 000 klienti rääkisid ja meie kuulasime - oleme teie vajaduste ning tagasiside põhjal loonud blogi, milleta ei saa hakkama ükski edukas e-ärimees. Eesti tippkirjutajad toovad Sinuni värskeimad nipid, uudised ja nõuanded. Ükski trend ei jää saladuseks ning väljakutse ületamatuks!
Klienditeenindus
Lisasime diili sinu ostukorvi, said ikka mega hea diili!

Vali paketi periood

1 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 12.08

3 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 36.24

6 kuu põhine arveldus

Kuus 12.08

Kokku 72.48

1 aasta põhine arveldus

Säästad 20% ehk -24.16

Kuus 10.07

Kokku 120.80

1 aasta
0.00
2 aastat
0.00
3 aastat
0.00
4 aastat
0.00
5 aastat
0.00
6 aastat
0.00
7 aastat
0.00
8 aastat
0.00
9 aastat
0.00
10 aastat
0.00