Miks osad kirjad laekuvad SPAM tunnusega ja mõned ei tule üldse?
Sulle saadetud kirju kontrollib serveris valvas spämmikontroll. Kirja kontrollimine toimub filtris määratud reeglite alusel. Vastates mõnele reeglitest, hakkab kiri teenima punkte.
Kui kiri saab kokku 5 punkti, siis märgistatakse see [***SPAM***] märkega. Vaikeseadistuse järgi edastatakse selline kiri jätkuvalt Sinu postkasti, kust edasi saad ise otsustada, kas tegemist on spämmiga või mitte. Kui kiri kogub rohkem kui 13 punkti, siis blokeerib spämmifilter selle täielikult. Selline kiri kustutatakse automaatselt.
Need punktide väärtused on välja kujunenud pika analüüsi tulemusena ja on soovituslikud. Tegemist on automaatse lahendusega, seetõttu 100% toimivust meie usinad veebirebased Sulle garanteerida ei saa.
Kui Sulle on saabunud kiri, mis on ekslikult märgistatud rämpspostina ehk tegemist on täiesti usaldusväärse ja korraliku saadetisega, siis palun kopeeri see kiri kausta “HAM” ja anna sellest teada meie klienditoele.
Märgistamise ja kustutamise väärtuste suuruseid saad muuta iseteeninduses domeeni haldusvaates valikus "E-post" ⇒ "Aadressid" ⇒ "Spämmifilter".
Vaata ka