7 head plugin´i Wordpressis projektihaldusega tegelemiseks

Kui veebileht pole lihtsalt visiitkaart, vaid see on äri osa, millel vaja silm peal hoida ja põhjalikumalt hallata, siis miks mitte teha otse Wordpressis ka projektihaldust? Oma digikampaaniate, e-poe projektide, sisuhalduse kalendrite ja palju muu kohta saab Wordpressi paigaldada mõne vajaliku lisavidina, mis selle töö palju lihtsamaks muudab.

Siin on seitse Wordpressi Plugin´i, mis projektijuhtimist otse Wordpressis aitavad mugavalt teha.

1. WP Project Manager

Ilmselt üks populaarsematest Wordpressi projektijuhtimise lisanditest aitab nii üksi kui tiimina tegutseda ja projekti ohjes hoida. WP Project Manager on kasutajasõbralik, sisaldab hallatavaid ülesannete nimekirju, tähtaegade kalendreid, progressiskaalat tehtud tööde ulatuse kohta, kommenteerimisvõimalusi, mitmeastmelisi põhitähtaegasid, failijagamist ja meiliga saadetavaid meeldetuletusi. Kõik on mugavalt ühes kohas.

2. Panorama

Panorama – WordPress Project Management Plugin on teine väga populaarne projektilisa, mis aitab paremini klientidega suhelda ja näitab neile kenasti graafiliselt, kui kaugel kliendile tehtavate töödega parajasti ollakse. Lisada saab ülesandeid, dokumente, tähtaegu ja palju muud. See moodul sobib just neile, kes tahavad klienti võimalikult mugavalt töö käiguga kursis hoida ja neile front-endina projektide osa veebist näidata.

3. Kanban Boards for WordPress

Kanban sobib hästi agiilsete meetodite kasutajatele. See aitab hallata kliendisuhteid ehk teeb CRM-i, pakub tuge müügi jälgimisele ja edendamisele, aitab sisu õigel ajal avaldada, sisaldab ka värbamise tööriistu ning muidugi annab hea ülevaate kõigi projektide hetkeseisudest.

4. BuddyPress

Kõige paremini sisuloomega tegelevatele saitidele sobiv lisandmoodul teeb esiteks väga ilusad ja põhjalikud kasutajate profiililehed, nagu ülalolevalt pildilt näha. Lisaks saab oma Wordpressi täiendada põhjalike e-posti teel meeldetuletuste ja teadete saatmise automaatsüsteemiga, kasutajagruppidega, privaatsõnumitega, sotsiaalmeediaga sidumisega ja reklaamikampaaniate jälgimisega. BuddyPressil on mõnesid Sharepointiga sarnaseid omadusi tiimitöö organiseerimiseks ja uudivoogude loomiseks, kust tiimid saavad kursis olla projekti hetkel käsil olevate ülesannete ja uudistega.

5. Upstream

Upstream on mugav töövahend arendajatele, kes tahavad vigu analüüsida ja failide erinevate versioonidega tööd teha. Upstream lubab lisaks paljudele klassikalistele projektijuhtimise vahenditele vigu jälgida, ülesandeid delegeerida ning graafiliselt esitada projektide staatust.

6. Business Manager

Wordpressi Plugin Business Manager toob Wordpressi ühte kohta kokku kõik äri ja projektijuhtimise elementaarselt vajalikud tarkvarad: projektihalduse, dokumendihalduse, kliendihalduse ja personalihalduse. Kõikidele haldusmoodulitele saab ise lisada vajalikke välju, kuid kõik omadused on peidetud saidi back-endi ilma front-endita.

7. Zephyr Project Manager

Projektijuhtimisele pühendunud lisandmoodul pakub ka mobiiliäppi oma Androiditelefonis asjadega kursis olemiseks. Moodul sisaldab mitmeid integratsioone, näiteks Asana´ga. Plokke saab projekte hallates mugavalt hiirega ekraanil ümber tõsta ja nii on olemas hea graafiline ülevaade tehtud ja tegemisel ülesannetest.

Kuigi ka tasuta versiooniga saab üsna palju ära teha, pakutakse sellele moodulile veel tasulist Pro versiooni. Seda maksab kaaluda, sest erinevalt paljudest teistest tasulistest projektijuhtimise tarkvaradest ei pea igakuiselt midagi juurde maksma, 69 dollari eest on Pro jäädavalt olemas.

Jaga
Nõuandja