Paljudel ettevõtetel on kena veebisait ning seda külastab palju inimesi, kuid mingil põhjusel keegi midagi ei osta või teenusega ei liitu. See võib olla väga mitme asjaolu süü. Portaal Sitepoint on kokku kogunud viis nippi, mida suure müügiga ettevõtted oma lehtedel teevad, mida saaksid ka sina teha.
Disaini külastajale
Uhke ja vilkuv disain on küll tore, kuid kui see selline seepärast, et see meeldis disainerile, mitte sellepärast, et see mugav kasutajale, siis ei saagi suurt müüki oodata. Veebileht peaks olema disainitud võimalikult lihtsalt ning nii, et kasutaja seal ära ei eksi.
Pigem võiks olla disain halvem ja teekond selgem. Veebileht saab olla lihtne ja hea disainiga, kuid selle tulemuse saavutamine on kohati palju keerulisem. Seega on oluline tähele panna, et kasutaja jõuaks sinna, kuhu tal vaja on ning alles siis tuleks hakata lehele lisavigureid külge monteerima.
Pole selget käsku
Mitmed veebilehed seletavad pikalt ja laialt, miks nende toode või teenused hea on, kuid ei suuda panna kasutajaid liituma. Sellel võib olla üks väga lihtne põhjus: lehel ei ole nuppu, mis kasutajat tegutsema paneks.
Selline nupp võiks olla igal lehel ning soovitavalt ei tohiks neid olla rohkem kui üks. See nupp peaks kasutajat kutsuma uudiskirjaga liituma, toodet ostma või teenusega liituma. Kui kasutajal on alati üleskutse silme ees, siis kulutab ta palju suurema tõenäosusega oma raha ja aega.
Ostuprotsess on keeruline
Kui kasutaja on e-poest kõik meeldivad tooted välja valinud ning suundub ostu vormistama, siis vaatab talle tihti vastu kuva, kus tuleb täita 25 erinevat lahtrit ning kui kuskil lahtris on midagi valesti, kustutab veebileht kõikide teiste lahtrite sisu. See peletab kliendi eemale.
Ostu vormistamine peaks olema lihtne. Täidetavaid lahtreid peaks olema võimalikult vähe ning see peaks ka visuaalselt kena olema.
Pole tõendeid
Suure müügiga lehed näitavad tihti ostusoovituse kõrval tõendeid. Näiteks on ostunupu kõrval tekst, et selle teenuse kasutamisel on inimesed teeninud kaheksa miljonit dollarit ja veidi pealegi. Sellised statistilised tõendid tõstavad usaldust ja panevad kasutaja uskuma, et liitudes võib ka tegelikku kasu saada.
Räägitakse lahendustest, mitte kasudest
Ettevõtted kipuvad oma tooteid ja teenuseid tihti kirjeldama nende omaduste poolest. Näiteks öeldakse, et see on kõige kiirem, parem või uuem. Selle asemel tuleks rääkida aga sellest, mida toode või teenused inimesele teeb. Kui juttu on kiirusest, siis ei tohiks öelda, et see on kõige kiirem lahendus turul, vaid seda, et see hoiab kasutajale kokku kaheksa tundi nädalas.