Vana veebileht uueks: kui keeruline see on ja mis kasu sellest saab?

Raamatupidamisbüroo Mõttejõud OÜ viidi hiljuti koostöös Veebimajutusega üle päevinäinud veebilehelt moodsale sisuhaldusteenuse Voo platvormil töötavale veebile. Ettevõtte juht Liina Kärson selgitas, miks seda tehti ja kui valutu protsess oli.

Miks lasite veebilehe uuele platvormile üle viia?

Vana veebileht oli iganenud ja vajas värskendust. Sisu pole meil palju muutunud aga just lehe ilme oli "eilsest päevast".

Miks just Voog õige tundus?

Eelkõige lihtsuse pärast. Selleks polnud vaja palju teha, kuna Veebimajutuse abiga käis kõik väga kiirelt ja lihtsalt.

Milliseid erinevusi tunnetate võrreldes veebilehe vana versiooniga?

Visuaalselt on leht nüüd palju kaasaaegsem ja lisaks saime juurde ingliskeelse lehe.

Milline on olnud klientide tagasiside?

Oleme raamatupidamisettevõte ja kliendid tulevad meile eelkõige suusõnalise reklaami kaudu. Siiski on oluline, et kui keegi meist kuuleb ja huvi tunneb, siis näeb ta kaasaaegset veebilehte, mis tekitab usaldust.

Kui valutu protsess oli: kas olete ka mingite ootamatute probleemidega kokku puutunud?

Kõige rohkem aega võttis ehk inglisekeelse lehe jaoks teksti tõlkimine. Kuna oleme väike ettevõte (teksti oli samuti vähe), siis ei näinud me ka vajadust seda teenust sisse osta. Kõik muu oli tegelikult imelihtne. Vaid ühel korral pidin klienditeenindusest abi küsima, kui ei õnnestunud ühte linki lehelt eemaldada. Enda taga seisab veel kollektiivist pildi tegemine ja lehele lisamine.

Miks otsustasite uuendada just nüüd?

Mõte idanes juba pikalt peas ja kuna avanes hea võimalus kodulehte ise lihtsalt teha, siis otsustasime proovida.

Mida ütleksite teistele, kes veel kaaluvad, kas kolida üle mõnele uuemale platvormile?

Ma soovitaksin seda kindlasti teha. Kui ma ise otsin internetist mingit toodet või teenust ning võrdlen erinevaid pakkujaid, siis on üsna suure tähtsusega kodulehe väljanägemine. Kui see näeb välja õnnetu ja vana, siis tekib küsimus, kas see ettevõte ikka tegutseb veel ja miks ta pole oma kodulehte kaasajastanud. Kindlasti tekib usaldus just ettevõtte vastu, kellel on kaasaaegne, selge ja mugav koduleht.
 

Jaga