Üle poole veebiostudest jäetakse pooleli - vaata põhjuseid, miks seda tehakse

Kõik veebipoe pidajad on tundnud seda rusuvat tunnet, kui näevad, mismoodi veebipoe klient "ostukorvi" kaupu täis laeb ja siis selle hülgab, lahkudes e-poest midagi ostmata. Mis on selle põhjused? Järgnev uuring heidab sellele valgust.

Uuringu- ja konsultatsioonifirma Invesp andmetel on ostukorvi hülgamise tase e-äride veebilehtedel keskmiselt 65,23%- See tähendab, et ligi 65 ostjat sajast jätavad oma ostukorvi lõpetamat ja midagi ei osta.

Põhjuseid, miks seda tehakse, on erinevaid. Kuid selleks, et ostja tagasi saada, on hea teada, mis on peamised põhjused, mis panevad teda ostmata lahkuma.

Vastavalt uuringu tulemustele on need põhjused järgmised:

Vaata lähemalt uuringu kohta siit.

Jaga
Nõuandja