9 võimalust, kuidas panna inimesed oma Facebooki kontot ignoreerima

Kindlasti jälgite mõnuga, kuidas teie Facebooki konto jälgijate arv kasvab ning kõik minu sõnumeid loevad. Aga kas loevad? Tean päris paljusid inimesi, kes on ettevõtete Facebooki lehtede postitused erinevatel põhjustel ära bänninud.

Siin on mõned võimalused, kuidas teha nii, et tõesti võimalikult paljud teie Facebooki lehte blokeerima hakkaks.

1. Postitage ligi kümme korda päevas!

Teil on ju nii palju häid sõnumeid ja kindlasti tahab iga klient kõigega alati kursis olla! Sest mida tähtsamat neil muud ikka teha on?

2. Postitage paar korda aastas.

Tehke kohe plaan, et kogute kvartali kaupa kokku kõige olulisemad sündmused ning valige välja üks, millest paari lausega rääkida, sest müra on ju niigi palju. Kaks lauset on ikka maksimum. Soovitavalt kasuta lühilauseid a´la „Uus tool. Osta ära!“.

3. Pange teksti sisse vähemalt 10 emotikoni.

Mida rohkem, seda uhkem, eks!

4. Tehke ohtralt kirjavigu.

Grammatikavigadega mõjute salapäraselt ja kindlasti veedab klient vigaselt kirja pandud postitust lugedes teiega oluliselt rohkem aega. Koos veedetud aeg on ju väärtuslik!

5. Kasutage võimalikult palju kantseliiti.

Keerulised sõnad ja kaelamurdev lausestruktuur näitavad, et teil on ometi soliidne ettevõte ja ei saa ju ometi endast rumalat muljet jätta!

6. Kasuta slängi.

Tegelikult on teie ettevõte soe ja inimsõbralik ning seega rääkige oma kliendiga nagu tiinekast naabriga – „Tšeki-tšeki seda biiti!“, „Väga änksa, onjuu!?“, „Järgmine shot on veel kuulim!“

7. Rääkige ainult asjast.

Tehke vaid müügipakkumisi!

8. Tekst on ainult oluline.

Ärge kunagi ühtegi pilti lisage!

9. Keskenduge vaid loosimistele.

Kasutage oma Facebooki kontot AINULT „võida ja jaga“ mängude tarbeks!

Mida tegelikult silmas pidada?

Kui katsetate kõiki neid eelpool kirjeldatud nõuandeid, võite üsna kindlad olla, et mõne aja pärast olete nagu naksitrall Muhv, kes iseendale kirju saadab.
Et teie Facebooki konto haldamisel tehtav töö ka soovitud tulemusi annaks, tuleb sõnumite planeerimisega siiski veidi vaeva näha. Iga sihtrühm on erinev ja nõuab seega erinevat lähenemist. Ühesuguseid häid soovitusi, mis töötaks kõikide lehtede puhul, ei ole olemas.

Lihtsaim retsept hästi töötavate postituste tegemiseks on püüda alustuseks kirjeldada endale võimalikult täpselt oma keskmist sihtklienti ning seejärel tuleb vormistada oma sõnumid nii, nagu see proua või härra tahaks neid lugeda.

Tee nii  - mõned üldised näpunäited

Kindlasti ei tasu oma Facebooki lehe jälgijaid sagedaste sõnumite sisse ära uputada. Infot on niigi palju ning liiga tihti postitades muutute lihtsalt tüütuks.

Samas ei tööta ka see, kui jätta postitustesse liiga pikk vahe. Sel juhul on lugejad jõudnud teid juba ära unustada ning harva postitav konto ei pruugi kuigi suure publikuni jõuda.

On hea, kui suudate oma kirjatükid vormistada emotsionaalselt, huvi tekitavalt ning kaasahaaravalt, kuid 7-10 emotikoni üksteise otsas ja/või iga lause lõppu lisatuna mõjub meeleheitlikult ja lapsikult.

Masinlik kõnepruuk ja sõnumid ainult tootetutvustustest või teenuse broneeringutest võivad küll teile tunduda asjakohastena, kuid publik ootab mingit lisaimpulssi. Alati peaksite postitust kirjutades mõtlema, mis kasu postituse lugeja sellest saab?

Selle asemel, et teatada poodi saabunud uuest üliägedast toolist, tuleks kirjeldada emotsioone ja kasu, mida klient sellest saab, kui ta soetab just selle tooli just teie käest.

Kindlasti on õigesti valitud ja professionaalselt vormistatud meedia huvi tõstmisel oluline. Hea pilt või video ütleb rohkem, kui poole raamatu jagu teksti.

Sõnumid peavad alati olema korrektse õigekirjaga. Ka kõige konservatiivsemat teenust osutades või toodet pakkudes saab oma sõnumitesse alati peita ka inimliku noodi, mis tegelikult ongi see võlusõna, mis teie publikut aktiivse ja huvitatuna hoiab. Püüdes olla originaalne ja huvitav, peab keelekasutus siiski jääma selliseks, et laused oleksid üheselt mõistetavad ning selgelt arusaadavad.

Hea postituse tegemine on kokkuvõtteks nagu köiel kõndimine, kuid õnneks saab iga veidi nihu läinud postitust kiiresti redigeerida või sootuks kustutada. Jälgige hoolega, millist tüüpi postitustele teie kliendid kõige aktiivsemalt reageerivad ning arendage seda suunda edasi täiuslikkuseni.

Jaga