Kasutajate oma lehele meelitamine võib olla keeruline. Suurt rolli mängib sotsiaalmeedia, kuid ka otsingumootorid on kriitilise tähtsusega. Lisaks on vaja, et kasutajad lehele tähelepanu pööraks. Huffington Post on kokku pannud kolm nippi, kuidas kasutajad just neid aspekte ära kasutades oma lehele saada.
Reklaami Google’is
Sooritades Google’i otsingu, on esimesed vasted märksõnadega kokkusobivad reklaamid. Tellides oma lehele sama reklaami jõuab lehele palju rohkem kasutajaid. Selle reklaami juures saab kuvada lahtiolekuaegasid, asukohta ning isegi pilte oma poest või kontorist, mis tekitab potentsiaalses kliendis parema tunde ning suureneb tõenäosus, et ta ostab midagi just sinu käest.
Julgusta arvustamist
Uuringud on näidanud, et kasutajad ostavad firma käest midagi palju tõenäolisemalt, kui lehel on teiste klientide arvustused. Need arvustused võivad olla nii positiivsed kui ka negatiivsed, peamine on, et need oleks olemas. Arvustused näitavad, et tegemist on usaldusväärse müüjaga ning selle ettevõttega on turvaline asju ajada.
Seo oma leht teistega
Tihti reklaamitakse oma veebilehte vaid ühes kindlas kohas, kuid otsingumootorite jaoks on oluline, et lehele oleks viiteid mitmetelt teistelt lehtedelt. Mida rohkemad veebilehed viitavad just sinu lehele, seda kõrgemad on sinu leht ka otsingutulemustes.
Selleks, et oma lehe linke teistele lehtedele saaks, on palju võimalusi. Kõige kergem on teha kokkuleppeid oma partneritega, et nemad paneks oma lehele viite sinu lehele ning esimene ettevõte vastab samaga. Samuti aitavad lingid ajakirjandusväljaannetes, reklaamportaalides ning sotsiaalmeedias.