Kui aega vähe: kaks head tööriista, millega oma kodulehelt uudiseid automaatselt sotsiaalvõrkudesse postitada

Loomulikult on alati kõige parem isiklikult lugejate poole pöörduda ja sotsiaalvõrkudes automaadi asemel enda poolt paar lauset kirjutada uudiselingi ette, kuid mõnikord kas pole aega või ollakse puhkusel. Mida siis teha?

Siis on hea automaati kasutada ehk teenust, mis võtab kodulehelt lingi ja postitab selle nagu tavalise postituse Facebooki, Twitterisse, Linkedini ja mujale. Lisaks paneb juurde õiges formaadis pildi ja vajadusel hashtagid ehk märksõnad.

Selliseid teenuseid, mis sotsiaalvõrkudesse oskavad postitada, on mitmeid. Nende ühine omadus on kodulehe RSS-voogu jälgida ja kui sinna ilmub värske artikkel, siis see edasi valitud kanalitesse postitada või siis täita ajaliselt etteantud ülesandeid: mingil kindlal kellaajal postitada mingi artikli link koos kaassõnaga.

Siin on kaks sellist teenust. Vaatame, mida nendega teha saab ja kui palju oma sotsiaalvõrgutööd automatiseerida.

Buffer.com

buffer.jpg

Buffer aitab oma sotsiaalmeediakanaleid ühest kohast juhtida: valid postitusele just need kanalid, kus tahad seda avaldada ja just neil aegadel, millal lugejaid on kõige rohkem. Näiteks saab Bufferiga puhkusele minnes oma postitused ilusti puhukuseaja peale ära jagada ja mitte muretseda, kas sel ajal keegi midagi facebooki ja Twitterisse postitab või mitte.

Bufferil on olemas ka Chrome'i lisand, mis aitab postitusi järjekorda panna ja avaldada just siis, kui ise tahad.

Tasuta kontolt saab hallata oma Twitteri, Facebooki, LinkedIN-i, Google+ ja Instagrami-postitusi (iga platvormi kohta üks konto), tasulises (10 dollarit kuus) lisandub veel Pinterest ja kontosid võib kõigi platvormide peale olla kokku kuni kümme. Kui tasuta profiiliga saab käsitsi kalendrisse postitusi lisada avaldamiseks, siis kõige odavama tasulise profiiliga (seesama 10-dollariline pakett) võib juba rakendada ka automaatpostitust RSS voogu jälgiva robotiga.

pablo.jpg

Kui sa ei tea, mis suuruses pilte on sotsiaalmeediasse kõige parem koos oma lingiga postitada, siis siin tuleb Buffer appi tasuta veebipõhise pilditöötlusteenusega Pablo. Vali kas mõni tasuta taustapilt või lae üles enda oma, kujunda sellele mõni ilus lause ja vali, millisesse sotsiaalvõrku tahad postitada. Pablo teeb pildi selle kanali jaoks ise parajaks, nii et saaks kõige kvaliteetsem.

iOS-i ja Androidi jaoks tehtud äppidega saab oma sotsiaalmeedialiikluse üle kontrolli hoida ka siis, kui oled arvutist eemal.

 

dlvr.it

dlvr.jpg

Kui Buffer pakub põhiliselt sotsiaalmeediapostituste sobivat ajastamist, siis Dlvr.it on eelkõige parim automatiseerija. Niipea, kui kodulehel ilmub mõni uudis, leiab Dlvr.it selle veebi RSS-i kontrollides (kui kasutad mõnda levinud sisuhaldustarkvara, siis lisa kodulehele vastav moodul või kasuta välist RSS-voo teenust) ning postitab selle ettenähtud sotsiaalvõrkudesse.

Muidugi saab lisada ka kindlal ajal ilmuvaid postitusi, lisada teksti ning sorteerida teemade järgi.

Automaatselt toimetatakse RSS-ist loetud uudis Facebooki, Twitterisse, LinkedIni, Pinteresti ja mujale valitud saitidesse. Muidugi saab määrata ka postituse ilmumise aja.

Oma automaatsele sotsiaalmeediapostitustele saab Dlvr.it-is lisada veel pilte, GIF-e, lisatekste. Link lühendatakse lühilingiks, mida on mugav kopeerida, samuti saab vajadusel juurde panna hashtage ehk märksõnasid.

Dlvr.it pakub samuti tasuta ja tasulisi kontosid. Tasuta saab valida kolm platvormi, kuhu postitada ja viis saiti, kust linke võtta. Postitatakse poole tunni jooksul.

Makstes 9.99 dollarit kuus, saab postituse aega viie minuti täpsusega ette määrata (või ilmub teade sotsiaalvõrgustikesse hiljemalt viis minutit peale kodulehel uue uudise ilmumist), kasutada on korraga kuni 10 platvormi või lehekülge ja kuni 50 veebisaiti, mille RSS-i jälgitakse. Veelgi suurematele klientidele on olemas kallim agentuurikonto, kus piiranguid praktiliselt pole.

Nii näeb välja automaatselt postitatud Looduskalendri uudis Facebookis:

lk.jpg

Lühidalt on Dlvr.it valvas jälgija, mis leiab kodulehe RSS-il silma pidevalt peal hoides uue uudise ja saadab selle sinu asemel automaatselt nendesse sotsiaalvõrkudesse (näiteks firma Facebooki-lehele või Twitteri-kontole), mis on enne määratud ja ise ei pea enam midagi kuskile postitama. Mugav võimalus veebilehe omanikule, kui on palju teenuseid, aga lugejate jaoks mitte nii kena, kui nad saavad aru, et nendega suhtleb sotsiaalmeedias inimese asemel hoopis robot.

Jaga
Nõuandja