Google uuendab reCAPTCHA süsteemi, mille abil saavad veebilehed kindlaks teha, kas kasutaja näol on tegemist inimesega või robotiga. Pärast uuendust ei pea kasutaja enam ise midagi tegema, vaid lehekülg saab kinnitamisega automaatselt hakkama.
Google’i CAPTCHA süsteem kasutab inimestel ning veebirobotitel vahet tegemiseks masinõpet ning riskianalüüsi, mille abil suudab süsteem aru saada, kas veebilehte külastab inimene. Muude aspektide seas vaatab Google ka seda, kuidas kasutaja hiirt liigutab.
Kui süsteem tuvastab, et kasutaja käitumine on kahtlane, tuleb lahendada pusle, et süsteemi siiski veenda.
Algselt pidi kasutaja kirjutama tekstilahtrisse piltidel nähtavad sõnad, mille abil suutis Google kinnitada, et tegemist on inimesega. 2013. aastal võttis Google aga kasutusele uue lahenduse, kus enam ei pidanud kasutaja midagi kirjutama, vaid oma “inimlikkust” sai kinnitada linnukese panemisega selleks ettenähtud kasti.