BMS Forum 2016 – 5 sammu digistrateegia loomisel

27. oktoobril toimuv sügisfoorum ühendab brändingu, marketingi ja müügi ning jagab nippe, kuidas nende kolme ühendamisel ettevõtte tulemuslikkust tõsta. Suur rõhk on pandud ka veebiturundusele. Mis on aga eduka digistrateegia põhilised punktid?

1. Loo endale korralik veebileht

Veebileht on üks internetiturunduse alustalasid. Halvasti või läbimõtlemata loodud veebilehed mõjuvad ebausaldusväärsena ning ei ole ettevõttele kasumlikud. Kui kodulehe kasutajasõbralikkus on madal ning üleüldine mulje halb, siis on suur tõenäosus, et potentsiaalne klient otsustab kellegi teise kasuks. Veebileht võib olla edukas müügimees ning vaid vähese pingutusega tuua sisse kasumit, mis on iga ettevõtte eesmärgiks. Timo Porval ja Hegle Sarapuu räägivad foorumil praktiliste näidete põhjal, kuidas seda kõike saavutada.

2. Optimeeri oma veebileht otsingumootoritele

Korralikust veebilehest jääb väheseks, kui kliendid seda lihtsalt üles ei leia. Seetõttu on oluline optimeerida oma veebileht otsingumootoritele (SEO). Valides õiged märksõnad, mis su toodet/teenust kirjeldavad, ja neid õigesti rakendades, tuleb su koduleht paremini otsingutes esile just neile, kes neid märksõnu otsivad. Diana Taluri jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas SEOga algust teha ja veebilehte nii sisemiselt kui välimiselt optimeerida.

3. Kasuta ära sotsiaalmeedia ja remarketingi võimalused

Remarketingi läbi suunatakse reklaam vaid neile, kes on su kodulehel korra juba käinud ning kes võiksid tõesti olla pakutud teenusest või tootest huvitatud. See on hea viis valmistada klient ette ostuks ning tuletada ennast talle meelde. Kuidas kasutada ära remarketingi potentsiaali Facebookis ja Google AdWordsis, sellest räägib lähemalt Timm Rannu läbi praktiliste näidete. Sotsiaalmeedias edukalt turundamise ja Facebooki algoritmi häkkimise kohta jagab näpunäiteid Taavi Tammpere.

4. Kasuta ära mobiiliturundamise võimalused

Turundamisel ei tohi unustada ka kasvavat mobiilikasutust. Mobiilikasutajate arv hakkab ületama või kohati juba on ületanud arvutikasutajate arvu. Patrik Kupenko võtab oma ettekandes kokku maailma mobiiliturunduse hetkeseisu ning toob välja lahendusi, millega tarbijat mobiilis kaasata. Hea ülevaate digiturunduse müütidest ja vigasest annab Timo Porval.

5. Ammuta inspiratsiooni teiste firmade edulugude näitel

Tarkvarafirma Plumbr räägib oma loo, kuidas nad jõudsid oma unikaalse tootega rahvusvahelistele turgudele ning said endale klientideks tuntud nimed nagu NASA ja DELL. Selliste tulemusteni jõudmine ei olnud lihtne ning teel tuli tegeleda ka erinevate takistustega. Oma loo räägib ka digiagentuur Nexd, kes on vaid ühe aastaga suutnud saavutada silmapaistvaid tulemusi rahvusvahelistel turgudel.

Peale huvitavatele ning aktuaalsete teemadele on foorumil võimalik valida endale sobiv teematuba. Teematubasid on lisaks peasaalile kokku kolm ning need jagunevad vastavalt brändingu, turunduse ja müügitoaks. Rõhku on pandud ka kontaktide loomisele, sest päeva jooksul vahetavad osalejad kohti erinevate laudkondade vahel. Lisaks on avatud ärikohtumiste tuba, kus on võimalik hubases õhkkonnas tulevasi koostöövõimalusi arutada.

Rohkem infot BMS Forum 2016 kohta: bmsforum.ee

Jaga
Nõuandja