7 Kohvipoissi – nimi, mis tekitab positiivseid emotsioone

Vendade Grimmide muinasjutust tuletatud ettevõtte nimi 7 Kohvipoissi palju tutvustamist ei vaja – see jääb klientidele hästi meelde ning teeb tuju heaks.

“Olen olnud mitme ettevõtte nimepaneku juures ning 7 Kohvipoissi on neist kõige õnnestunum,” tõdes ettevõtte asutaja Vallo Tonsiver. 7 Kohvipoissi OÜ on firma, mis lahendab ettevõtete kohvivajadusi – sinna hulka kuuluvad nii tehnika kui kohvioad, pulbrid ja tassid.

Ettevõte loodi 2004. aastal ning kui selle asutajad turul ringi vaatasid, et milliseid nimesid konkurendid kannavad, siis enamus olid tehnikale keskenduva kõlaga. “Me tahtsime selles osas selge vahe teha ja eristuda ning panna ettevõttele selline nimi, mis jääb meelde, kõlab hästi positiivselt ja mis poleks mitte kuidagi seotud mingi aparatuuriga,” selgitas Tonsiver.

Tema sõnul oli neil alguses päris mitu ajurünnakut, kus osales 4-5 inimest ning nimevalikule kulus umbes kuu aega.

Tonsiver tunnistab, et neil on vedanud, kuna nimest on kandva osa ära teinud vennad Grimmid. Muinasjutu “Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi” tegelased on igati positiivsed ja sealt see mõte ettevõtjale kõlama jäi. “Neid variante oli veel, aga 7 Kohvipoissi tundus kindla peale minek, ta on lõbus ja igal juhul positiivne,” lausus ta.

Tonsiver tõdes, et firmal on selles mõttes hästi läinud, et tänu tuntud muinasjutule neil nime tutvustamisele ekstra energiat ei kulunud, sest kui sa turul oled, siis tuleb nimi kuidagi tuttavaks teha. Turg on 7 Kohvipoissi hästi vastu võtnud – klientide tagasiside ja reaktsioon on nimele olnud hästi positiivsed.

“Kuigi mõni küll ütleb vahest, et seitse pöialpoissi või seitse päkapikku, on nimi ikkagi meeldejääv. Nimi võib esimese hooga kuidagi teistmoodi meelde tulla, kuid suuri segadusi pole see tekitanud,” märkis Tonsiver.

7 Kohvipoisi asutaja peab nime õnnestunuks, kuna see sobib ärile hästi. Ta on omal moel juba üldtuntud ning tänu Grimmide muinasjutule ei pea nime tutvustamist nullist alustama.

Tonsiver soovitab ettevõtjatele, kes oma ärile nime otsivad, nimevalik korralikult läbi mõelda. “Kui ühtegi geniaalset mõtet ei tule, siis valida mõni selline nimi, mis väljendaks ettevõtte iseloomu või toodet,” lisas ta. Ettevõtja arvates võiks ärinimes vältida mitte midagi ütlevaid tähekombinatsioone nagu EMG või OMDS, sest need ei jää inimestele meelde.

“Kui selline nimi panna, siis firma peab millegi muu poolest tugev olema. Ning kui endal ühtegi head mõtet ei tule, siis on olemas agentuurid, mis sellega tegelevad või korraldada kasvõi tutvusringkonnas ajurünnak,” soovitas Tonsiver.

 
Jaga
Nõuandja