Veebilehtede omanikud võivad silmitsi seista probleemiga, kus nende veebileht on kättesaadav olnud juba pikemat aega, kuid kasutajad lehele ei jõua ning külastuste arv ei kasva. Forbes on kirja pannud 50 põhjust, miks see nii võib olla. Siin on neist viis, ülejäänusid saad lugeda Forbesi pikemast artiklist.
Veebileht on maas
Põhjus, miks kasutajad sinu lehele ei tule, võib olla selles, et veebileht pole alati kättesaadav. Kõik veebilehed on teatud hetkedel kättesaamatud, kuid kui see juhtub tihti ning kasutajat tabab külastuskatse ajal veateade, siis ilmselt ta enam uuesti lehte külastada ei ürita. Seda silmas pidades oleks oluline kindlaks teha, et valitud majutusteenuse pakkuja suudab lehte ka pidevalt kättesaadavana hoida.
Keegi pole su lehest kuulnud
Teine suur probleem, miks veebilehte ei külastata, on täitsa loogiline: keegi ei tea, et see olemas on. Veebilehe avamisest tuleks avalikkusele teada anda. Selleks sobib hästi näiteks Facebooki-postitus, Twitteri-säuts või hästi tehtud pressiteade.
Lehel pole midagi olulist
Kasutaja võib küll lehele sattuda, kuid kui ta ei leia sealt midagi enda jaoks olulist, siis ta enam lehele tagasi ei tule. Lehel võiks olla midagi sellist, mida konkurentide lehel ei ole. Lisaks heale teenusele võiksid pakkuda näiteks huvitavaid artikleid, õpetusi või kasvõi lühifakte, mis kasutajat tagasi meelitaksid.
Leht pole otsingus leitav
Suur osa veebilehtede liiklusest tuleb läbi erinevate otsingumootorite. Kui leht ei ole otsingumootorite abil kergelt leitav, siis külastajad sinna lihtsalt ei satu. Agentuure, mis pakuvad veebilehe optimeerimist otsingumootorite jaoks on palju, seega nende teenuseid kasutades võid olla kindel, et kasutajaid hakkab lehele rohkem jõudma.
Lehte ei saa mobiilis kasutada
Väga suur hulk veebiliiklusest toimub mobiilseadmete vahendusel. Mida aeg edasi, seda enam mobiilseadmete osakaal ka suureneb. Seda silmas pidades on väga oluline, et veebileht töötaks mobiilis sama hästi kui veebis. Vastasel juhul kaotad väga suure osa potentsiaalsetest külastajatest, kuna leht ei lae mobiilseadmel piisavalt kiiresti, nupud on liiga väiksed või piltidel olevast infost ei ole võimalik lihtsasti aru saada.