Veebidisainer Nils Sköld tõi oma artiklis välja 2016. aasta suurimad disainitrendid veebilehtede puhul, mille me eesti keeles teieni toome.
Mittekeritavad lehed
Sköld märgib, et sellel aastal näeb aina enam veebilehti, mis täidavad terve ekraani ning lehekülge üles- või allapoole kerida ei saa. Selle asemel tuleb uue sisu kuvamiseks hiirega klikkida või või klaviatuuril nooleklahve vajutada.
Mõned näited sellistest lehtedest on Facebooki privaatsusleht ning KLMi kampaanialeht.
Kinnituvad pealkirjad
Teine suur trend sel aastal on pealkirjad, mis kerimisega kaasa ei liigu. Kui alapeatükk aga lõppeb, liigub ka pealkiri eest ära. Seda võib tihti näha lahenduses, kus pealkirjad on ekraani vasakus servas ning sisu on ekraani keskel ja paremas servas.
Hea näide sellest on Code & Theory vabade töökohtade leht. Kui kerid allapoole, siis asukohtade nimed jäävad vasakusse serva pidama ning paremal pool tekst liigub.
Logo laadimisekraanina
Kolmas trend on lähenemine, mis lubab lehekülje laadimise ajal endale reklaami teha. Ajal, mil leht laeb, näeb kasutaja vaid ettevõtte logo.
Näide sellisest lahendusest on Instrumenti veebileht. Kui klikid mõnele lingile, saad laadimiskuva näha.
Puutetundlikud taustapildid
Veebilehed pole enam ammu ühevärvilised ning juba mitu aastat on paljude veebilehtede taustaks olnud suur pilt. Sel aastal näeb aga järjest rohkem sääraseid pilte, mis muutuvad, kui nende kohal hiirt liigutada või nende peale näpuga vajutada.
Make me pulse lehel saab tausta hiirt liigutades panna mäed kasvama ning Active Theory lehel saab taustapildi killustada.
Suured ülepaisutatud animatsioonid
Viimane suur trend sel aastal on värvirikkad ning igati ülepaisutatud animatsioonid. Siiski tasub tähele panna, et need oleks hästi tehtud.
Hea näide sellisest disainisuunast on Waaarki veebileht.
Foto: kuvatõmmis
Algne artikkel avaldati Geenius.ee lehel meie blogis.