Mozilla Thunderbird e-posti seadistamine

Mozilla Thunderbird  on võimas tasuta e-posti klient mis on kasutusel Windowsi, Macintoshi ja Linuxi platvormidel. Välimuselt võivad versioonid natukene erineda, kuid põhimõte on kõigil sama.

1. Konto lisamise viisardi avamine

Programmi esmasel käivitamisel või tööriistaribalt valides "Tools" -> "Account Settings" -> "Account Actions" -> "Add Mail Account" avab uue e-posti konto lisamise viisardi.

2. Seadistamine

Sisestage avanenud aknasse nimi millega soovite kontot seostada, e-posti aadress ning selle parool ning vajutage nuppu "Continue".


Seejärel üritab Thunderbird automaatselt leida sobilikke seadistusi serveriga ühendumiseks.


Kui antud toiming ebaõnnestub, tuleb täpsemad andmed käsitsi sisestada.

3. Käsitsi seadistamine

Sisestage kasutajanimeks oma täispikk e-posti aadress.

Nii siseneva ja väljuva postiserveri aadressiks on "mail.veebimajutus.ee"

Serveriga ühendumise tüübiks saate valida IMAP või POP3 protokolli, meie soovitame esimest. Täpsemalt saate nende erinevusest lugeda siit.

Ühenduse turvalisuseks valige SSL/TSL (nii siseneva kui väljuva serveri puhul).
IMAP-i puhul määrake sissetuleva serveri pordiks "993", POP3 puhul "995" ja väljuva serveri (SMTP) pordiks "465".

Ühenduse seadete testimiseks vajutage nuppu "Re-test Configuration". Kui sissetuleva ja väljamineva serveri ette ilmub roheline tuli, siis on seaded korrektsed ning võite konto loomise lõpetada vajutades nuppu "Create account".

4. Lisainfo

Kui Te ei soovi kirjade välja saatmisel kasutada meie serverit, siis võite valida ühe oma interneti teenusepakkuja omadest:

 Elion mail.neti.ee
 Elisa smtp.elisa.ee
 Starman mail.starman.ee
 Tele2 smtp.tele2.ee
 Kõu mail.kou.ee

5. Probleemid kirjade välja saatmisel

Automaatne seadistamine võib vahel väljuvate kirjade serveri autentimiseks määrata kasutajanimeks e-posti aadressi ilma domeeninimeta ehk kujul "aadress", mitte aadress@domeen.ee.

Selle parandamiseks tuleb avada taas "Tools" -> "Account Settings" ning järgnevas aknas vasakul kuvatavas seadistuste nimekirjas leida üles "Outgoing Server (SMTP)".

Sealsest nimekirjast leiate "aadress@domeen.ee - mail.veebimajutus.ee (Default)", millele vajutades kuvatakse veidi allpool seadistusi:

Description: <not specified>
Server name: mail.veebimajutus.ee
Port: 465
User name: aadress
Authentication method: Normal password
Connection security: SSL/TLS

Kui ka Teil on "User name" kohal vaid aadress, mitte aadress@domeen.ee, siis ei tehta autoriseerimist väljuvate kirjade serveriga korrektselt.

Andmete korrigeerimiseks valige paremalt "Edit" ning järgnevas aknas sisestage "User name" lahtrisse oma e-posti aadress. Seejärel vajutage lahtiolevates akendes "OK" nupule ning proovige kirja uuesti saata.


Ei leidnud, mida otsisid? Küsi meilt, me aitame!

Helista numbril 683 5188 või kirjuta abi@veebimajutus.ee

Või saada oma küsimus siin, võtame sinuga ühendust nii pea, kui võimalik.

Vale vastus
Cart