Mozilla Thunderbird e-posti seadistamine

Mozilla Thunderbird on võimas tasuta e-posti klient mis on kasutusel Windowsi, Apple MacOS-i ja Linuxi platvormidel. Välimuselt võivad versioonid natukene erineda, kuid põhimõte on kõigil sama.

1. Konto lisamise viisardi avamine

Programmi esmasel käivitamisel või tööriistaribalt valides "Tööriistad" -> "Kontode sätted" -> "Konto tegevused" -> "Lisa e-posti konto" avab uue e-posti konto lisamise viisardi.

2. Seadistamine


Sisestage avanenud aknasse nimi millega soovite kontot seostada, e-posti aadress ning selle parool ning vajutage nuppu "Jätka".

Seejärel üritab Thunderbird automaatselt leida sobilikke seadistusi serveriga ühendumiseks.


Kui antud toiming ebaõnnestub, tuleb täpsemad andmed käsitsi sisestada.

3. Käsitsi seadistamine

Sisestage kasutajanimeks oma täispikk e-posti aadress.

Nii siseneva ja väljuva postiserveri aadressiks on "mail.veebimajutus.ee"

Serveriga ühendumise tüübiks saate valida IMAP või POP3 protokolli, meie soovitame esimest. Täpsemalt saate nende erinevusest lugeda siit.

Ühenduse turvalisuseks valige SSL/TSL (nii siseneva kui väljuva serveri puhul).
IMAP-i puhul määrake sissetuleva serveri pordiks "993", POP3 puhul "995" ja väljuva serveri (SMTP) pordiks "465".


Ühenduse seadete testimiseks vajutage nuppu "Kontrolli häälestust uuesti". Kui ühegi välja juurde ei ilmu kollast hüüumärki, siis on seaded korrektsed ning võite konto loomise lõpetada vajutades nuppu "Valmis".

4. Lisainfo

Kui Te ei soovi kirjade välja saatmisel kasutada meie serverit, siis võite valida ühe oma interneti teenusepakkuja omadest:

 Elion   mail.neti.ee
 Elisa   smtp.elisa.ee
 Starman   mail.starman.ee
 Tele2   smtp.tele2.ee

5. Probleemid kirjade välja saatmisel

Automaatne seadistamine võib vahel väljuvate kirjade serveri autentimiseks määrata kasutajanimeks e-posti aadressi ilma domeeninimeta ehk kujul "aadress", mitte aadress@domeen.ee.

Selle parandamiseks tuleb avada taas "Tööriistad" -> "Konto seaded" ning järgnevas aknas vasakul kuvatavas seadistuste nimekirjas leida üles "Väljuva e-posti (SMTP) serveri sätted)".

Sealsest nimekirjast leiate "aadress@domeen.ee - mail.veebimajutus.ee (Vaikimisi)", millele vajutades kuvatakse veidi allpool seadistusi:

Kirjeldus: <pole määratud>
Server: mail.veebimajutus.ee
Port: 465
Kasutajanimi: aadress
Autentimise viis: tavaline parool   
Ühenduse turvalisus: SSL/TLS

Kui ka Teil on "Kasutajanimi" kohal vaid aadress, mitte aadress@domeen.ee, siis ei tehta autoriseerimist väljuvate kirjade serveriga korrektselt.

Andmete korrigeerimiseks valige paremalt "Redigeeri" ning järgnevas aknas sisestage "Kasutajanimi" lahtrisse oma e-posti aadress. Seejärel vajutage lahtiolevates akendes "Sobib" nupule ning proovige kirja uuesti saata.


Ei leidnud, mida otsisid? Küsi meilt, me aitame!

Helista numbril 683 5188 või kirjuta abi@veebimajutus.ee

Või saada oma küsimus siin, võtame sinuga ühendust nii pea, kui võimalik.

Cart