Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
E-maili turundus
Uuemad
Populaarsemad
Smaily
10. mai 2022
Turundus
,
Töövahendid
5 min lugemine
Kuidas oma veebiseminari meiliturunduse abil edukalt reklaamida?
Kuidas meiliturundusega oma veebiseminari edukalt turundada, seda selgitab lähemalt Smaily turundusjuht Tanel Rand.
Smaily
14. aprill 2022
Turundus
6 min lugemine
Kuidas meiliturundusega tulemuslikult personali- ja värbamisteemalisi uudiskirju saata?
Kuidas meiliturundust lisaks brändikuvandi esitlemisele kasutada ka näiteks personalivaldkonnas mainekujunduse ja värbamise eesmärgil, sellest annab põhjaliku ülevaate Smaily turundusjuht Tanel Rand.
Smaily
14. märts 2022
Turundus
,
Töövahendid
3 min lugemine
Mis on A/B testimine ja milline on selle seos eduka meiliturundusega?
Mis on A/B testimisel pistmist e-kirjadega? Lihtsalt öelduna on A/B testimine erinevate muutujate või elementide tõhususe testimise viis ühe meilikampaania raames. Seda võib nimetada ka split testimiseks.
Smaily
15. veebruar 2022
Turundus
,
Töövahendid
,
Eksperdile
5 min lugemine
E-posti autentimine: mis see on ja milleks seda vaja?
Autentimine on kõige esimene samm, mida tuleb teha, kui tegeled e-kirjade saatmisega isiklikust postkastist või kasutades mõnda meiliturunduse tarkvara. Selles pole õnneks midagi keerulist, sest kui juba tead, kuidas teha copy-paste’i.
Kliendiuuringud
31. jaanuar 2022
Turundus
,
Äri
5 min lugemine
Mis on 2022. aastal turunduses oluline? 7 asja, mis annavad tagasi fookuse
Mida toob aasta 2022 turunduses? Kõik sõltub meist ja meie ettevalmistusest. Võime kergelt uute trendidega kaasa minna või turgume, kuid kindel on see, et muutused tulevad, kirjutab alanud aasta peamistest turundustrendidest Kliendiuuringud.ee juht Mari
Smaily
27. jaanuar 2022
Turundus
,
Äri
5 min lugemine
Meiliturundus e-kaubanduses: 10 täiuslikku strateegiat müügi kolmekordistamiseks
E-poe pidajana on sul vaevalt võimalusi oma klientidega isiklikult suhelda. Kuidas meiliturundusega saada võimalus kliente kaasata ja panna neid tundma väärtuslikuna, sellest kirjutab lähemalt Smaily turundusjuht Tanel Rand.
Speero Consulting
24. jaanuar 2022
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
,
Äri
8 min lugemine
Meelitamise kunst: kuidas võita oma e-poodi lojaalseid kliente, kes jäävad?
Kõige parem klient on tänulik klient, sest ta tuleb tagasi ja ostab veel. Kuidas aga meelitada endale neid lojaalseid kliente, kes ostavad sinu e-poest vähemalt kolm korda? Soovitusi jagab Speero partner ja üks asutajatest Viljo Vabrit.
Smaily
17. november 2021
Turundus
,
Töövahendid
,
Äri
3 min lugemine
Kuidas teha meiliturunduses head kaasturundust?
Kuigi meiliturundus on üks vanimatest digitaalse turunduse liikidest, on see siiski kõige efektiivsem turunduspraktika. Kuidas kasutada sellega koos kaasaegset kaasturundust (inglise keeles affiliate marketing)?
Smaily
20. oktoober 2021
Turundus
3 min lugemine
5 lihtsat psühholoogilist nippi tõhusamateks meilikampaaniateks
Pole kahtlustki, et psühholoogial on turunduses oluline roll, sest sa ju soovid meeldida oma sihtkliendile, proovid mõista, kuidas ta käitub ja räägib, mida ta hindab ning tahad ka mõista tema personaalsuse tüüpi.
Smaily
17. september 2021
Turundus
3 min lugemine
Teeme selgeks meiliturunduse automatiseerimise alustalad: mis on erinevad andmetüübid ja miks andmete kvaliteet on väga oluline?
Kui sul on palju häid ideid e-posti automaatika seadistamise kohta, selged eesmärgid ja hea sisu, aga ikka on raske saavutada oma eesmärke, siis tasub küsida, kas oled vaadanud oma andmebaasi kvaliteeti?
Smaily
21. juuli 2021
Turundus
3 min lugemine
Meiliturunduse põhitõed: milleks on vaja meeldetuletuse e-kirju?
Aastal 2000 oli inimeste tähelepanuvõime 12 sekundit. Järgneva viieteistkümne aasta jooksul vähenes see kaheksa sekundini. Tänaseks paistab meie tähelepanuvõime olevat lühem kui kuldkaladel.
Smaily
19. mai 2021
Turundus
3 min lugemine
Kuidas suurendada e-kirjade kohaletoimetamise määra?
E-kirjad olid turundusstrateegiate oluline osa juba enne, kui digiturundus laiemat tuntust koguma hakkas. Enamik ettevõtteid on samal kursil jätkanud, kuna meiliturundus ei ole kaubamärgi reklaamimisel oma tulemuslikkust kaotanud.
Lae rohkem