Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
Branding
Uuemad
Populaarsemad
TONT
19. aprill 2017
Turundus
3 min lugemine
Kas sinu firma peaks endale Instagrami-konto tegema?
Mitte iga ettevõte ei peaks endale tegema Instagrami kontot, kuid kui see siiski teha, siis tuleb asja teha õigesti, selgitas digitaalmeediaagentuuri Tont projektijuht Oliver Rüüsak.
Sviiter
14. august 2019
Turundus
,
Disain
6 min lugemine
Müüdi murdmine: bränding pole vaid logo ja trükis, seda on meil kõigil vaja
Brändid seostuvad enamusel suurte korporatsioonide logode ja ühtse disainiga, mida kasutatakse majale riputatud reklaampannoost visiitkaartideni välja. Kuid see on vaid üks üsna väike tahk brändingust. Erkki Pung agentuurist Sviiter selgitab lähemalt.
Veebirebane
15. veebruar 2017
Disain
3 min lugemine
Kaubamärk veebis ja sinu kodulehel - millest alustada ja kuhu välja jõuda?
Mis see kaubamärk üldse on ja miks peaks seda kaitsma? Kui tegemist on pisikese firmaga, millel registreeritud oma domeen, siis kas peaks ka kaubamärgile ja selle kaitsmisele mõtlema?
89 It- ja Disainiteenused
21. august 2017
Turundus
3 min lugemine
Ekspert: ettevõttele nime valimisel ei tasuks jääda kinni tehnoloogiatrendidesse
Oma ettevõttele nime valimine on oluline samm, kuid seda tuleks teha õigesti ning vältida trendide järgmist, selgitab 89 IT- ja DISAINITEENUSED tegevjuht Gabriel Tornius.
Veebirebane
16. veebruar 2017
Disain
2 min lugemine
Kuidas uus Eesti bränd enda ettevõtte jaoks veebis tööle panna?
Eesti sai endale hiljuti uue visuaalse keele, kuid seda oma äri jaoks kasutada võib olla esmapilgul keeruline.
Smaily
18. märts 2021
Turundus
,
Äri
4 min lugemine
10 omanäolist ja silmatorkavat ideed meilisignatuuri loomiseks
Meilisignatuur on osa sinu brändist ja annab adressaatidele edasi väikese osa sinu loost. Smaily turundusjuht Tanel Rand annab nõu, kuidas head meilisignatuuri teha.
Projektiagentuur
3. detsember 2021
Turundus
,
Äri
4 min lugemine
Planeeri sotsiaalmeediat nagu proff!
Sotsiaalmeediasse postitamine toob paljudele firmadele olulise osa veebiliiklusest ja müügist. Seega on igati mõistlik ka seda võtta kui head turunduskanalit, kus juhusliku rapsimise asemel mõistlikult ja planeeritult tegutseda.
Veebirebane
26. veebruar 2020
Disain
2 min lugemine
Viis valikut, mida teha firmale logo tellimisel
Selleks, et luua oma ettevõttele meeldejääv ja silmapaistev logo, mis seostub äri ja tegevusalaga, tuleb appi võtta kogenud disainer. Kuid veel enne tuleb kõik läbi mõelda, mida disainerilt küsida ja kuidas esimesi visandeid hinnata.
Projektiagentuur
11. veebruar 2022
Turundus
,
Äri
2 min lugemine
Igav tapeet või hoopis Netflixi vääriline sisu? Paar kasulikku nippi, kuidas Instagrami konto särama lüüa
Kas Instagrami sisu luues peaks rõhku panema loomingulistele lahendustele või peaks feed ehk uudisvoog välja nägema nagu vanaema seinal olev korduva mustriga tapeet? Võitja on muidugi loominguline ja originaalne sisu.
B2B Growth
14. jaanuar 2021
Turundus
,
Töövahendid
3 min lugemine
Miks on LinkedIni isiklik profiil oluline ja kuidas see silmapaistvaks muuta?
Eelmises artiklis tutvustasime, mis on LinkedIn ja kuidas see Facebookist erineb. Seekord räägib B2Bgrowth.eu tegevjuht ja LinkedIni ekspert Indrek Põldvee aga isikliku profiili olulisusest ning selle kordategemisest.
Vahur Singa
10. november 2021
Turundus
,
Äri
5 min lugemine
Kuidas võita Instagramis jälgijaid ehk mismoodi sotsiaalmeedias tegijaks saada?
Kuidas ehitada endale kolme kuuga 20 000 jälgijaga Instagrami konto ning lisaks teenida sellega viiekohalisi summasid iga kuu? Just sellist kogemust omab sotsiaalmeedia ja digilahenduste ekspert Vahur Singa, kes annab nüüd nõu teistelegi.
BrandYourself
6. detsember 2021
Turundus
,
Äri
3 min lugemine
Mis on bränding ja viis põhjust, milleks meil seda vaja
Paljud alustavad ettevõtted on kindlasti valiku ees, et mis see bränd siis on, milleks seda mulle vaja ja kui palju peaks sellesse alguses panustama. Tegelikult aga on bränd algusest peale ülioluline, sest see on kõik, mis määrab sinu ettevõtte näo.
Lae rohkem