Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
Branding
Uuemad
Populaarsemad
Projektiagentuur
11. veebruar 2022
Turundus
,
Äri
2 min lugemine
Igav tapeet või hoopis Netflixi vääriline sisu? Paar kasulikku nippi, kuidas Instagrami konto särama lüüa
Kas Instagrami sisu luues peaks rõhku panema loomingulistele lahendustele või peaks feed ehk uudisvoog välja nägema nagu vanaema seinal olev korduva mustriga tapeet? Võitja on muidugi loominguline ja originaalne sisu.
Kliendiuuringud
31. jaanuar 2022
Turundus
,
Äri
5 min lugemine
Mis on 2022. aastal turunduses oluline? 7 asja, mis annavad tagasi fookuse
Mida toob aasta 2022 turunduses? Kõik sõltub meist ja meie ettevalmistusest. Võime kergelt uute trendidega kaasa minna või turgume, kuid kindel on see, et muutused tulevad, kirjutab alanud aasta peamistest turundustrendidest Kliendiuuringud.ee juht Mari
BrandYourself
6. detsember 2021
Turundus
,
Äri
3 min lugemine
Mis on bränding ja viis põhjust, milleks meil seda vaja
Paljud alustavad ettevõtted on kindlasti valiku ees, et mis see bränd siis on, milleks seda mulle vaja ja kui palju peaks sellesse alguses panustama. Tegelikult aga on bränd algusest peale ülioluline, sest see on kõik, mis määrab sinu ettevõtte näo.
Projektiagentuur
3. detsember 2021
Turundus
,
Äri
4 min lugemine
Planeeri sotsiaalmeediat nagu proff!
Sotsiaalmeediasse postitamine toob paljudele firmadele olulise osa veebiliiklusest ja müügist. Seega on igati mõistlik ka seda võtta kui head turunduskanalit, kus juhusliku rapsimise asemel mõistlikult ja planeeritult tegutseda.
StartDigital OÜ
22. november 2021
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
2 min lugemine
Miks on hea mõte oma kodulehele blogi lisada?
Paljude jaoks on veeb visiitkaardiks, kuhu panna üles firma tooted, teenused ja kontaktid. Kas see aga ongi kõik, mida vaja? StartDigitali arendusprojektide juht Jaak-Robert Mäesalu selgitab, miks oleks hea idee kodulehel blogi pidama hakata.
Vahur Singa
10. november 2021
Turundus
,
Äri
5 min lugemine
Kuidas võita Instagramis jälgijaid ehk mismoodi sotsiaalmeedias tegijaks saada?
Kuidas ehitada endale kolme kuuga 20 000 jälgijaga Instagrami konto ning lisaks teenida sellega viiekohalisi summasid iga kuu? Just sellist kogemust omab sotsiaalmeedia ja digilahenduste ekspert Vahur Singa, kes annab nüüd nõu teistelegi.
Veebirebane
16. september 2021
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
,
Töövahendid
2 min lugemine
Kuidas sotsiaalmeedias sisu planeerida? 5 head planeerimisvahendit
Veel enne, kui avad Exceli (Või Google Sheetsi), et oma sotsiaalmeediapostituste kalendrit ehitama hakata, vaata läbi ka mõned spetsiaalsed tööriistad. Võib-olla leiab siit endale koguni multitööriista.
Veebirebane
4. juuni 2021
Koduleht ja e-pood
,
Disain
,
Töövahendid
2 min lugemine
Veebi esmamuljest ehk disainist sõltub juba esimestel sekunditel, kas külastaja jääb või läheb mujale
Kõige parema esmamulje annab aga hea disain. Selle kinnituseks on tehtud mitmeid kasutajauuringuid, mis näitavad, et välimuse põhjal tehakse kõige tähtsamad otsused, kas jääda veebilehele või hoopis lahkuda mujale.
Smaily
18. märts 2021
Turundus
,
Äri
4 min lugemine
10 omanäolist ja silmatorkavat ideed meilisignatuuri loomiseks
Meilisignatuur on osa sinu brändist ja annab adressaatidele edasi väikese osa sinu loost. Smaily turundusjuht Tanel Rand annab nõu, kuidas head meilisignatuuri teha.
B2B Growth
14. jaanuar 2021
Turundus
,
Töövahendid
3 min lugemine
Miks on LinkedIni isiklik profiil oluline ja kuidas see silmapaistvaks muuta?
Eelmises artiklis tutvustasime, mis on LinkedIn ja kuidas see Facebookist erineb. Seekord räägib B2Bgrowth.eu tegevjuht ja LinkedIni ekspert Indrek Põldvee aga isikliku profiili olulisusest ning selle kordategemisest.
Veebirebane
26. veebruar 2020
Disain
2 min lugemine
Viis valikut, mida teha firmale logo tellimisel
Selleks, et luua oma ettevõttele meeldejääv ja silmapaistev logo, mis seostub äri ja tegevusalaga, tuleb appi võtta kogenud disainer. Kuid veel enne tuleb kõik läbi mõelda, mida disainerilt küsida ja kuidas esimesi visandeid hinnata.
Sviiter
14. august 2019
Turundus
,
Disain
6 min lugemine
Müüdi murdmine: bränding pole vaid logo ja trükis, seda on meil kõigil vaja
Brändid seostuvad enamusel suurte korporatsioonide logode ja ühtse disainiga, mida kasutatakse majale riputatud reklaampannoost visiitkaartideni välja. Kuid see on vaid üks üsna väike tahk brändingust. Erkki Pung agentuurist Sviiter selgitab lähemalt.
Lae rohkem