Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
Töövahendid
Uuemad
Populaarsemad
Smaily
18. jaanuar 2021
Turundus
,
Töövahendid
4 min lugemine
Midagi enamat, kui järjekordsed 2021. aasta meiliturunduse trendid
Ei ole just saladus, et 2020. aasta tabas meid pehmelt öeldes ootamatult. Üks kanal, mille lõppu ja taassündi kuulutati selle aja jooksul rohkem, kui oleks pidanud, näitas aga 45% tõusu, kirjutab Smaily turundusjuht Tanel Rand.
B2B Growth
14. jaanuar 2021
Turundus
,
Töövahendid
3 min lugemine
Miks on LinkedIni isiklik profiil oluline ja kuidas see silmapaistvaks muuta?
Eelmises artiklis tutvustasime, mis on LinkedIn ja kuidas see Facebookist erineb. Seekord räägib B2Bgrowth.eu tegevjuht ja LinkedIni ekspert Indrek Põldvee aga isikliku profiili olulisusest ning selle kordategemisest.
Easy Web Solutions
17. november 2020
Koduleht ja e-pood
,
Töövahendid
6 min lugemine
Nipid ja nõuanded: kuidas teha Wordpressi leht mitmekeelseks?
Kui otsid kliente mitmekeelselt turult, siis peaks mõtlema ka oma kodulehele mõne muu keele lisamise peale. Kuidas seda teha, räägib lähemalt internetiturunduse ja veebilehtede valmistamise ekspert Jüri Heinaste veebiagentuurist EasyWeb.
Eduliiga
27. oktoober 2020
Koduleht ja e-pood
,
Turundus
,
Töövahendid
5 min lugemine
Chat - palju parem kui kirjavahetus
Mida teha, kui ettevõttel on soov oma veebikülalistega vestelda, aga pole aega või pole ressursse, et kogu aeg keegi oleks valmis kohe küsimustele vastama? Chat´i võimalustest räägib Eduliiga kasvustrateeg Raul Järve.
Veebirebane
8. oktoober 2020
Turundus
,
Töövahendid
1 min lugemine
Ülevaade: kui palju ja millal uudiskirju avatakse?
Uudiskirjade saatmine väga paljudele saajatele korraga on lihtne, aga paraku avab neid vaid vähemus ja loevad ning klõpsavad linkidel veelgi vähem. Kui palju ja mis valdkondades inimesed rohkem uudiskirju avavad, sellest teeb ülevaate Campaign Monitor.
ChatCreate
16. september 2020
Töövahendid
5 min lugemine
Klienditeeninduse automaadid ehk Chatbotid – milleks ja kellele?
Mõnedel kodulehtedel hüppavad lahti vestlusaknad, kus külastajaga alustab vestlust robot. Kui palju sellised lahendused kulusid klienditeenindusele aitavad kokku hoida ning mida Chatbotid võimaldavad, sellest räägib Chatcreate´i kaasasutaja Juhan Kaarma.
Milos
21. august 2020
Turundus
,
Töövahendid
3 min lugemine
20 kasulikku tööriista sotsiaalmeedias turundajatele
Turundus sotsiaalmeedias on loominguline, kuid on mitmeid vahendeid, mis aitavad selle lihtsamaks teha. Milos OÜ tegevjuht Brit Mesipuu soovitab häid tööriistu, brauserilaiendeid ja mitmesuguseid rakendusi, mis võivad igapäevase turundustegevuse palju lih
KoduleheKoolitused
17. juuni 2020
Koduleht ja e-pood
,
Töövahendid
2 min lugemine
Suhtumine oma kodulehe analüütikasse väljendub otseselt sinu pangakontol!
Kas tahad, et veebileht tooks rohkem käivet? Kas tahad, et reklaamikampaaniad oleks tasuvamad? Kas tahad ka seda, et digiturundus ei oleks sinu jaoks hasartmäng, mille tulemus pole kunagi kindel?
Sharewell
28. mai 2020
Töövahendid
1 min lugemine
Miks on tarkvara arenduses oluline saada kliendilt palju tagasisidet?
Tarkvaraarenduses on klientide tagasisidest väga palju kasu. Arendatavat lahendust saab just kasutajakogemuse osas optimeerida kliendi abiga. Tarkvara kasutajalt tuleb palju küsida ja vastuseid saada, et teada, mida tal tegelikult vaja.
Veebirebane
18. veebruar 2020
Koduleht ja e-pood
,
Töövahendid
2 min lugemine
Neli võimalust, kuidas oma koduleht kohe kiiremaks teha
Kui koduleht laeb aeglaselt, siis on sel kaks negatiivset mõju. Esiteks - külastajad ei jaksa ära oodata lehe lõpuni laadimist ja lahkuvad ning võib-olla ei tulegi enam tagasi. Teiseks - ka otsimootorid "karistavad" aeglase lehe eest.
Veebirebane
31. jaanuar 2020
Töövahendid
2 min lugemine
6 võimalust, kuidas OXi abil e-kirjadele vähem aega kulutada
Veebiklient on lihtne sellepärast, et su postkast on alati olemas, kirjad ei lähe kunagi kaduma ja midagi arvutisse installida pole vaja.
Veebimajutus.ee
17. jaanuar 2020
Töövahendid
,
Uudised
5 min lugemine
Veebimajutus.ee uus särav ja lihtne iseteenindus on kasutamiseks avalik!
Veebimajutus.ee uus iseteenindus jõuab kõigi klientideni. Kujundus on moodsalt minimalistlik ja selge, palju on õhku. Loe lähemalt, mismoodi uus lahendus iseteeninduse kasutamise kliendile lihtsamaks teeb.
Lae rohkem