Domeenid
Teenused
Partnerid
Blogi
Meist
Abi
Kõik artiklid
Koduleht ja e-pood
Turundus
Disain
Töövahendid
Äri
Uudised
Eksperdile
Äri
Uuemad
Populaarsemad
Diamond Production
11. veebruar 2021
Koduleht ja e-pood
,
Äri
2 min lugemine
Dropshippingu võlu: kuidas panna käima lihtne e-pood ja müüma hakata
Kuidas hakata netis müüma ja teha käivet ilma kliendi tellitavat kaupa ise nägemata ja omamata? See on dropshipping ehk müügimeetod, mille puhul sina viid kokku kliendi ja tegeliku müüja, näiteks Aliexpressi, kuid klient justnagu ostab sinu e-poest.
aTalent Recruiting
27. jaanuar 2021
Äri
,
Eksperdile
2 min lugemine
Kuidas värbamisel arendajat testida?
Head arendajat võib leida kuulujuttude järgi, kuid need liiguvad vaid kogenud ja teada-tuntud ekspertide kohta. Paljud arendajad on värbajale tundmatud ja nende headus selgub testimise käigus. Kuidas, seda selgitab aTalenti värbaja Gerth Treufeldt.
Eesti Interneti Sihtasutus
22. jaanuar 2021
Koduleht ja e-pood
,
Äri
3 min lugemine
Veeb kahaneb? Üldsegi mitte, oma koduleht on endiselt kasulikum
Kas viimasel ajal palju tähelepanu saanud veebi kahanemise trend on hakanud läbi saama ja mis saab edasi? Oma kodulehe kasulikkusest räägib domeenide registreerimise trendide põhjal Eesti Interneti SA turundus- ja kommunikatsioonijuht Andres Tarto.
Unicount
31. detsember 2020
Äri
4 min lugemine
Millal luua oma firma ja kuidas see täpsemalt käib?
Ettevõtte asutamine on Eestis võimalik küll minutite jooksul, kuid millal on mõtet hakata ettevõtjaks ja kuidas edasi toimetada? Selle kohta jagab soovitusi osaühingute asutamise teenust pakkuva Unicount OÜ kommunikatsioonijuht Adam Rang.
B2B Growth
8. detsember 2020
Turundus
,
Äri
3 min lugemine
Mis on LinkedIn ja kuidas seda kasutada?
LinkedIn loodi 2003. aastal ja on nüüdseks suurim ärivõrgustik. Mida see endast kujutab ja kuidas seda oma äris turunduskanalina kasutada, sellest räägib B2Bgrowth.eu tegevjuht ja LinkedIni ekspert Indrek Põldvee mitmes järjestikuses LinkedIni teemalises
Veebirebane
25. november 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
4 min lugemine
Kliendi lugu: HUUM - saunakerist on tõesti võimalik müüa ka Internetis
Saunakeriste bränd HUUM on ebatavalise looga. Nimelt sündis bränd enne, kui saunakerised turule jõudsid. Turule jõudsid need esialgu ilma põhjaliku veebileheta. Nüüd aga on just keerulistel aegadel aidanud uusi kliente leida nii e-äri kui uued tooted.
Veebirebane
22. oktoober 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
3 min lugemine
Kliendi lugu: Barking - tõkkepuu avajast sai parkimisplatvorm
Barking on ettevõte, mis sai alguse ühest lihtsast ideest ja tegevust alustati juba siis, kui polnud veel mobiiliäppigi. Nüüd on tegemist parkimisplatvormiga, mis ühendab paljusid teenusepakkujaid ning millega saab ka autopesulasse.
Veebirebane
15. september 2020
Äri
2 min lugemine
Kliendi lugu: Pop-up müügist sai edukas surfikaubamaja
No Work Surf Club alustas lihtsalt rannas varustuse müügiga nii-öelda pop-up lettidelt. Kui esialgu tundub, et surfiäri nii varustuse müügist kuni koolituseni on muutlik nagu Eesti ilm, siis koroonakriisi ajal sai tõelise hoo sisse just e-äri.
Sharewell
14. september 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
2 min lugemine
Kuidas kasutajatestid tootele edu toovad?
Üks peamisi toodete ebaõnnestumise põhjuseid on kasutajatestidest loobumine. Miks on oluline oma toodet enne kasutajate peal testida, sellest räägib Sharewelli tegevjuht Sten Kreisberg.
Finecode
7. september 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
6 min lugemine
Kuidas liidestada oma e-äri teiste süsteemidega?
Kui ettevõttel on võetud ühest kohast koduleht, teisest raamatupidamistarkvara ja kolmandast laoarvestus, võib-olla e-poele veel lisaks ka kullerteenuse pakkuja, siis millest kõigepealt alustada? Kuidas kõik need erinevad süsteemid koos tööle saada?
Finestmedia
24. august 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
5 min lugemine
Kuidas e-pood ettevõtjale kasu toob?
Koroonaviirusest tekkinud kriis suunas paljud ettevõtted e-poe poole vaatama. Finestmedia e-äri juht Martin Lond võtab lühidalt kokku, kuidas ettevõtja e-poest endale täiendavat kasu saaks.
Veebirebane
30. juuli 2020
Koduleht ja e-pood
,
Äri
4 min lugemine
Kliendi lugu: MediaGear proovib kogu müüdava videotehnika ise läbi
MediaGear on selline pood, kus pole müügil XML-ina hulgimüüjatelt alla tõmmatud toodete nimistu. Kõik, mis letis, on müüjate poolt ise korralikult läbi proovitud. Video on jõudnud massidesse ja see pole enam vaid telemeeste maailm.
Lae rohkem